Avatar billede phillips82 Nybegynder
10. september 2003 - 21:57 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Billigste 512 kbit linie?

Ja... hvor og hvem?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. september 2003 - 22:00 #1
Så vidt jeg ved, er Tele2 billigst hvis du vil have ADSL - 430 kr incl telefonabonnement!
http://www.tele2adsl.dk/produktinfo_priser.asp
Avatar billede chalde Seniormester
10. september 2003 - 22:04 #2
http://www.teleprisguide.dk/hia_top.asp? så kan du selv vælge hvad der skal sorteres efter.
Avatar billede chalde Seniormester
10. september 2003 - 22:05 #3
TDC er faktisk billigere end Tele2 ifølge guiden!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. september 2003 - 22:05 #4
cybercity har dette tilbud
citat
512/128 kbit/s til 395 kr. pr. md.

2048/128 kbit/s til 545 kr. pr. md.
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/adsl_tilbud/index.phtml#pfsd258
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. september 2003 - 22:21 #5
chalde>> Ja, det ved jeg godt... ved bare ikke hvor de har fået det fra! På http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bred_pris er TDC's pris for 512/128 Kbit/s ADSL 435 kr - desuden ser det ud til, at fastnet kommer oveni! Så jeg er ikke helt klar over hvordan de skulle være billigere...

bartfreak>> Hvordan får du lige 395 kr + et fastnet abonnement til at blive billigere end 430 kr pr måned? Så skal jeg i hvert fald ha' skiftet fastnet ;-)
Avatar billede rebecca Novice
10. september 2003 - 22:54 #6
nielslbeck>>>tele2 er også plus fasnet abb.430kr+108=538kr
Avatar billede rebecca Novice
10. september 2003 - 22:59 #7
phillips82>>>Kan fortælle dig at jeg har en 512 hos tdc og har aldrig haft problemer det har bare kørt.
Mvh.Rebecca

Ps vælg tdc eller cybercity
Avatar billede phillips82 Nybegynder
10. september 2003 - 23:25 #8
Det skal være UDEN fastnet abonnement!

Er det en nødvendighed ved Cybercity?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2003 - 00:05 #9
Jeg har aldrig forstået hvorfor folk vil spare 50 kr. om måneden
ved at have en discount leverandør.

Man skal ikke have ret mange ærgelser førend jeg synes at det langt
opvejer besparelsen.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 09:37 #10
nielslbeck --> kig dog på linket..O)
Ja, man tegner et abonnement på 6 mdr., og det kan derefter opsiges med 30 dgs. varsel.
Hmm bredbånd uden abonnement..findes det..??
men de er nok billigst med den 2048--forbindelse.
Men det er endnu billigere hvis man kan få sin beboerforening til at lave et netværk i det hus man bor i. Helt ned til ca. 50,- md. og så deles hele bygning om måske 54 mbit linie.
Avatar billede chalde Seniormester
11. september 2003 - 09:52 #11
tdc:
Pris pr. måned** (** Kan vælges uanset hvilken udbyder du har fastnet hos. Du får en separat regning for bredbånd fra TDC. Bemærk du skal have fastnet hos en teleudbyder for at kunne få bredbånd)

Enig med rebecca om at tdc er gode. Min forbindelse har været nede 3timer siden februar.
Avatar billede rebecca Novice
11. september 2003 - 11:18 #12
phillips82>>Mener du skal have fastnet abb.for at få adsl, men det behøves ikke at være hos samme udbyder som du får adsl hos, hos Tdc giver jeg 561kr pr.md for fastnet, adsl 512,+ favoritaftale som bla.indeholder viderestilling
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
11. september 2003 - 11:23 #13
hos cybercity behøver man ikke fastnet telefon... vender tilbage link senere... sidst på eftermiddagen, er ikke på før.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
17. september 2003 - 18:55 #14
lukket...

underlige svar!
Avatar billede rebecca Novice
17. september 2003 - 20:54 #15
phillips82>>>Er der noget der er "underligt" så er det da at du kan komme med en sådan kommentar som "underlige svar", de mennesker som har ofret tid på at besvare dit spg.som kun lyder på "512 Kbit linie hvor og hvem", har faktisk svaret på mere end du bad om, bla. har de prøvet at forklare dig at at ikke alt der er billigt nødvendigvis er godt, og at visse udbydere tilbyder/har telefonabb. med i prisen, desuden har du IKKE lukket spg. da du har afvist dit eget svar.
Mvh.Rebecca

Ps....Næste gang du synes at folk giver underlige svar så skriv hvorfor :o)
Avatar billede arne_v Ekspert
17. september 2003 - 20:56 #16
Spørgsmålet er nu lukket (han har givet de 3 svarere point).
Avatar billede phillips82 Nybegynder
17. september 2003 - 20:57 #17
Jeg har lukket spørgsmålet rigtigt.
Det var ikke negativt ment, så undskyld!
Avatar billede rebecca Novice
17. september 2003 - 20:59 #18
Ok min fejl ;o)
Håber du fandt hvad du søgte
Avatar billede helmersen Nybegynder
18. september 2003 - 15:52 #19
TDC = They Dont Care .. har ikke haft andet end negative oplevelser med dem. Cybercity er mere brugervenligt, men deres support vedr. betaling af abonnement .. der fatter de ikek så meget.
Avatar billede chalde Seniormester
18. september 2003 - 16:06 #20
TDC har jeg aldrig haft problemer med, og siden februar har jeg kun haft 3 timers nedbrud! Kundeservice virker fint.