Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
10. september 2003 - 11:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Font vises -1 mindre i design view

Af en eller anden mærkelig årsag, så viser Dreamweaver min font -1 i størrelse i design view - altså i forhold til hvad koden rigtig er (og vises i browseren).

Jeg har en fornemmelse af, at en tastaturgenvej er smuttet og har slået dette til - er der nogen der ved, hvordan jeg får min font tilbage i normal størrelse i design view - eller rettere, så den viser den font, som vitterligt er 'kodet' ?
Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
10. september 2003 - 12:02 #1
Nå ja nu blev det så rettet ved et tilfælde!
Sorry.
Avatar billede sublimegirl Nybegynder
10. september 2003 - 12:02 #2
- og tekststørrelsen er ikke angivet til "større" i din browser?
Avatar billede sublimegirl Nybegynder
10. september 2003 - 12:03 #3
ok, fint :)