Avatar billede mwhas Praktikant
10. september 2003 - 10:51 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Autodesk Animator Pro nogle der kender det?

Hejsa allesammen

Jeg har nogle FLC filer og det er flash animation billeder og har funde ud af at det "Autodesk Animator pro" der har lavet dem nogle der kender det??

Hvor finder jeg en demo version af programme så jeg kan prøve at ændre på dem???

/mwhas
Avatar billede zerohero Nybegynder
10. september 2003 - 11:46 #1
Jeg mener ikke man kan ændre en FLC fil, selv om du finder det program der har lavet den! Du skal havde fat i projekt filen før at du kan lave det. Sådan er det i hvert fald med Macro Media Flash (Så vidt jeg altså erindre)...

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede mwhas Praktikant
10. september 2003 - 12:08 #2
der ligger også nogle aas filer :)
Avatar billede miss-g Seniormester
10. september 2003 - 12:10 #3
Her er en Autodesk Animation Player for windows - så du kan se filen:
http://www.anu.edu.au/Physics/Searle/Obsolete/Download.html

Ser ud til at man også kan åbne den med Powerpoint:
http://www.ravware.com/activex.htm

Diverse - programmer der kan viewe, lave og konvertere FLC filer:
http://woodshole.er.usgs.gov/operations/modeling/flc.html
Avatar billede miss-g Seniormester
10. september 2003 - 12:11 #4
Tror heller ikke at man kan redigere en FLC fil - det jeg har fundet er kun til at se filerne med....

Men måske hvis man konvertere den til gif, så kan man måske ændre lidt med Image Ready eller Ulead Gif Animator eller andet animations program....
Avatar billede zerohero Nybegynder
10. september 2003 - 13:25 #5
Jeg troede at AutoDesk havde lavet programmet men det ser desværre ikke sådan ud. Jeg ledt deres hjemmeside igemmem men desværre uden held. Desuden har jeg fundet en masse link "AutoDesk Animator Pro" der relatere til AutoDesk's hjemmeside men atter nej. Jeg er kommet til at tænke på om det eventuelt er et produkt der er taget væk fra markedet af en eller grund eller måske er omdøbt til noget andet - eller opkøbt af et andet firma der siden hen har om-modificeret den, hvad ved jeg!!!! (Jeg fandt faktisk en tutorial til programmet, men hvad hjælper det!!!)

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede nibor Nybegynder
12. september 2003 - 11:06 #6
Fra ingeniørstudiet sagde filnavnet anipro.zip mig noget. Se på siden http://www.nachos.net/vbull/content/topic/25167-1.html
Animator Pro er mere end 10 år gammelt, så det forklarer nok, at Autodesk ikke skriver om det mere på deres hjemmeside.
Der findes desuden en lillebror med filnavnet AAplay.exe. Det kan ikke helt så meget som Animator Pro.

Hvad angår licensspørgsmål må jeg henvise til Autodesk. Du kan finde kontaktinfo på http://www.autodesk.dk/

God arbejdslyst.

Yours in realtime
Nibor
Avatar billede miss-g Seniormester
19. september 2003 - 22:48 #7
mwhas ?
Avatar billede miss-g Seniormester
24. september 2003 - 00:48 #8
SÅ tror jeg har løsningen.

Jeg sidder lige og laver en gif animation med et program som hedder Ulead Gif Animator, og hvis jeg vælger åben... kan jeg åbne en flc fil!!

Prøv demoen her:
http://www.ulead.com/ga/trial.htm
Avatar billede miss-g Seniormester
30. september 2003 - 23:30 #9
Noget nyt?
;-)
Avatar billede mwhas Praktikant
01. oktober 2003 - 09:19 #10
Ikke rigtig har prøv at hente trialer af Ulead Gif Animator men kan ikke får lov til at ændre på et bestemt objekt :(

Men kan gem FLC filen som gif og det er okay :)

Kender du MEGET til computer??? Har du ICQ??
Avatar billede miss-g Seniormester
01. oktober 2003 - 14:55 #11
Jeg kender ikke MEGET til computer. Arbejder da på at blive lidt af en kvindelig nørd - synes det er spændende...hæhæ.

Det man ikke ved - finder man som regel svar på på nettet.

Har ICQ - se under min profil her i eksperten *S*
Avatar billede mwhas Praktikant
08. oktober 2003 - 12:38 #12
Har ikke rigtig funde en løsning, men er blive kloger :)

TAK for hjælpen