Avatar billede hunterkiller Nybegynder
09. september 2003 - 23:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Crash - Battlefield 1942 - Desertcombat

Har et lille problem - når jeg spiller bf1942 (Desertcombat) - midt når jeg er ved at spille - wup så hopper den ud på skrivebordet - uden nogen som helst form for fejl...

Så hvis der er nogen der har oplevet det samme om måske har en løsning ville jeg blive glad :)

Specs:
Intel P4 2,4ghz
512mb DDR
Geforce 3 ti200
Battlefield 1942 v1,45 - Desertcombat v0.39
Avatar billede htmlkongen Novice
09. september 2003 - 23:38 #1
Den fejl havde jeg også lidt af i staretn, nogengange gjorde den det, og andre perioder ikke. Det svingede lidt. Jeg genindstallerede spillet og min driver, så virkede det :D Held og lykke :)
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
09. september 2003 - 23:45 #2
jeg har haft reinstallet flere gange - også hele maskinen - nyeste detonator drivere - lige lidt hjælper det
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
10. september 2003 - 00:35 #3
Fandt ud af det selv - det er et varmeproblem...