Avatar billede jens_k Nybegynder
09. september 2003 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Win2003 Web Server Edtion eller Win2k ?

Hej

Jeg skal til og køre en ny webserver op..

De hjemmesider jeg vedligeholder er kodet i ASP.

Hvilken Server licens vil være bedst at købe ?

Windows 2000 ? Eller er Windows Server 2003 Web Server Edition bedre ?

Gerne en masse meninger, samt argumenter :D

mvh

Jens K
Avatar billede snipermode Nybegynder
09. september 2003 - 11:35 #1
Hej

mit råd ... Windows 2003

Der er ændret radikalt i arkitekturen på IIS;
Bl.a. er det muligt at tildele de enkelte sites forskellige pools - så hvis der går noget galt - så er det kun den enkelte pool der går ned - og ikke hele IIS der skal genstartes.,.

Endvidere som en sikkerhedsforanstaltning er Windos 2003 som standard installation; locked down...hvorfor du så selv skal ind og åbne for hvad der er relevant...
Avatar billede snipermode Nybegynder
09. september 2003 - 13:22 #2
Hej

mit råd ... Windows 2003

Der er ændret radikalt i arkitekturen på IIS;
Bl.a. er det muligt at tildele de enkelte sites forskellige pools - så hvis der går noget galt - så er det kun den enkelte pool der går ned - og ikke hele IIS der skal genstartes.,.

Endvidere som en sikkerhedsforanstaltning er Windos 2003 som standard installation; locked down...hvorfor du så selv skal ind og åbne for hvad der er relevant...
Avatar billede snipermode Nybegynder
19. oktober 2003 - 08:53 #3
øhh....?