Avatar billede zybug Nybegynder
09. september 2003 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Online billedegalleri m. upload funktion.

Hejsa jeg søger en form for forprogrammeret freeware online billede Gallery... Som kan bruges til min HP
Jeg er lige glad om det er lavet i PHP ASP MYSQL ACCESS eller whatever.. Bare det har en upload funktion så brugerne selv kan uploade derse egne billeder og de vises i galleriet automatisk...

p.s. Designet må gerne være flexibelt så man kan passe det ind til min side...

På forhånd mange tak ZybuG
Avatar billede jensendk Nybegynder
09. september 2003 - 09:47 #1
www.hotscripts.com har en hel katagori med eksempler.. der er RIGTIG mange..
Avatar billede tblaster Nybegynder
09. september 2003 - 09:56 #2
Avatar billede zybug Nybegynder
09. september 2003 - 10:02 #3
Tak for jerse svar jeg vender tilbage sennere på dagen med point hvis jeg er tilfreds ;)
Avatar billede zybug Nybegynder
09. september 2003 - 20:47 #4
Tblaster det er dog en trial version :-( Men det kan godt bruges så du får pointene...
Avatar billede tblaster Nybegynder
10. september 2003 - 08:06 #5
Takker for point!