Avatar billede stoffer Nybegynder
22. december 2000 - 16:44 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

En lille opsang

Hejsa,

er jeg den eneste der er utilfreds med hvad der sker på eksperten.

Jeg synes det nye design er fedt, men hvorfor p.... er søgemulighederne blevet så dårlige. Det er nu ikke længere muligt at søge i en specifik kategori, og hvis man er inde i en kategori og søger så finder den i alle mulige kategorier, det var meget bedre før, hvor man kun fik resultater fra den kategori man nu var inde i.

Og dette her er ikke blevet ordnet endnu:
http://www.eksperten.dk/spm/21897

Og en lille opsang til jer eksperter... Jeg synes at der er for mange der forlanger ét eller andet færdigt system...Personligt gider jeg overhovedet ikke at beskæftige mig med den slags spg., da eksperten KUN er til hjælp synes jeg...

Ahh det lettede :)
Avatar billede netsrac Praktikant
22. december 2000 - 16:46 #1
Har jeg selv haft oppe før:

http://www.eksperten.dk/spm/36240
Avatar billede stoffer Nybegynder
22. december 2000 - 16:50 #2
Det kan jeg godt se...

Men det hjælper vist ikke så meget :(

Jeg gider næsten ikke svare på flere spg. før det er ordnet....

Men godt at se at vi er mange der vil have den gamle søgning tilbage :)
Avatar billede snowball Novice
22. december 2000 - 17:13 #3
Det har været oppe mange gange her på det sidste og hver gang har \"The Admins\" sagt at de ville gøre noget ved, så jeg håber dælme snart der kommer et resultat !!!

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2000 - 17:23 #4
Rolig rolig admin ligger vandret for at nå det hele <;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. december 2000 - 18:10 #5
stoffer:> \"der forlanger ét eller andet færdigt system\"
Hvis point antallet er relativt i forhold til hvad de beder om så kan jeg ikke se noget galt i det.
Der er mange der ikke fatter hvis man bare stikker dem en stump kode der skal indsættes \"der\".

Vedr. selve eksperten er jeg helt enig! Der er nogle ting .. bare et par få at nævne er:

1) Point korrektions fejlen
2) Søge i kategori er umuligt
3) SORTERER efter kategori er umuligt under \"Spørgsmål oprettet/besvaret af dig og dem du deltager i\" (pisse irriterende!)
4) Hvis man accepterer eget svar står det som brugt og tjent i den kat.

bare for at nævne et par stykker.
Så er der det nye tiltag med \"Banner Point\". Det synes jeg er komplet latterligt og tror faktisk ikke engang det er lovligt iht. Ad Pepper/DoubleClick\'s regelsæt, da det genererer klik uden værdi for annoncøren.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. december 2000 - 18:14 #6
5) Under nogle \"undersider\" mangler \"Opret Spørgsmål\" knappen og det er SÅ irriterende!
Avatar billede stoffer Nybegynder
02. januar 2001 - 13:57 #7
Jep og der er sikkert mange ting.

Kharder - ja de har sikkert travlt, MEN 4 mdr MÅ da være lang nok frist ikke?
(http://www.eksperten.dk/spm/21897)...

Og jeg må indrømme at søgefunktionene er for centralt en del af eksperten til at jeg synes der kan gå ret meget længere tid med at få det på plads....

/stoffer
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2001 - 14:07 #8
Tja der må være arbejde med eksperten, som er mere præserende end søgefungtionen, som jeg vil give dig ret i er meget dårlig i forhold til før.Det er en utroelig masse spørgsmål, som man skal igennem før man måske kommer til det man søger.