Avatar billede sterndorf Nybegynder
05. september 2003 - 22:05 Der er 4 kommentarer

avg anti-virus system

jeg har fået at vide at der var en mulihed at dette program findes på dansk
jeg har programmet på engelsk
og det er igennem compurter succes
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2003 - 22:11 #1
Så er det den gratis version du har og den laves kun på engelsk:
http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

Under "Important Notices"
"AVG Anti-Virus Free Edition is available in English language only."
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. september 2003 - 22:17 #2
Jeg tror deter en and, har gennemsøgt Bugtraq og de andre steder hvor den slags ville være opført, og der står intet om en dansk version, desværre
Avatar billede nmh Nybegynder
05. september 2003 - 22:21 #3
Men der er en person der roser produktet på dansk her:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=95
:-)
Avatar billede perhaps Nybegynder
06. september 2003 - 01:12 #4
AVG findes ikke på dansk. Det at der står Danish betyder bare at her kommer nogle informationer på dansk. Det har ikke noget med programmet AVG at gøre.

mvh
perhaps/Team Spywarefri