Avatar billede rolextrip Nybegynder
04. september 2003 - 18:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Røde og grønne prikker på skærm, specielt ingame

Hvis jeg flytter et ikon over skærmen, tegnes der prikker i den farve som ikonet har. I Counterstrike er der permanent røde og grønne prikker + det er som om billedet "flyder" lidt. Det føles som et lille lag når jeg bevæger mig. Har prøvet at sætte en anden skærm til, og et nyt gfxkort. Jo højere opløsningen er i Windows, jo større er problemet..
Hvor kan fejlen ligge?

På forhånd tak, Rolextrip
Avatar billede TheJoker Juniormester
04. september 2003 - 18:32 #1
Har du opdateret alle drivere?? Nyeste grafikkort drivere!!? DX!?

Hvad er dit system spec??
Avatar billede rolextrip Nybegynder
04. september 2003 - 18:35 #2
har opdateret drivere, men det var jo også galt med mit gamle gfxkort. Har en IBM E74 skærm, pentiumIII, 850 mhz, 384mbRAM, Albatron gf4ti4280
Avatar billede rolextrip Nybegynder
05. september 2003 - 11:16 #3
har fundet fejlen. Virus. Problemet er løst ved formatering, tak alligevel.