Avatar billede pro_styler Nybegynder
04. september 2003 - 14:17 Der er 6 kommentarer

3ds filer!! Hvor finder jeg dem på nettet??

Nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder nogle 3ds filer skal bruge dem til programmeT!!
På forhånd tak!!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. september 2003 - 14:23 #1
er ikke sikker..men er det sådan noget her..
http://www.3dlinks.com/forums_Display.cfm?id=6&ipage=2
Avatar billede andersenph Nybegynder
04. september 2003 - 14:24 #2
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. september 2003 - 17:24 #3
er det modeller du leder efter ?

Så er der nogle på www.3dmaxer.dk og på www.3dcafe.com under free stuff
Avatar billede sijjin Nybegynder
06. september 2003 - 06:04 #4
Tja der findes en 5.1 upgrade til max som du kan hente på http://www.discreet.com er det plugins du leder efter kan du prøve www.3dmaxer.dk som tidligere nævnt eller www.3dbuzz.com eller er der meget at finde på de forskellige ”pear to pear” programmer derude så som Kazaa eller Emule du skal bare være opmærksom på at det ikke er alt som ligger på disse server som er helt lovlig at downloade så tjek lige op på det inden du begynder din download ;)

PS. Det er selvfølgelig op til dig selv om du vil bryde loven, Jeg vil bare ikke opfordre til detJ
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. september 2003 - 20:41 #5
mere respons..mere hjælp..O)
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. september 2003 - 02:25 #6
Jeg tror vi skal være mere end heldig, hvis der skal komme noget respons her.

Oprettelsesdato lørdag 28. juni 2003 19:16
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (71 dage * 5 point) 355,00
Point tjent 0,00
Point brugt 0,00
Point ude 640,00
Banner point 0,00
I alt 15,00