Avatar billede kjalle Nybegynder
21. december 2000 - 17:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Admin - Det er jo ikke særlig smart det her !

Inde på \'WinME\' kategorien ligger Micki som nr. 1 - det er jo fint nok ! - Problemet er bare at de 1031 point har har (som har gjort han ligger nr 1) har han \'tjent\' fordi han stillede et spm. på 2000 point, og accepterede div. svar, han ville så have nogen af de point tilbage, vi gjorde så det at vi oprettede spm. han så kunne svare på og derved få sine point tilbage - men han har jo ikke hjulper nogen (ikke fordi jeg er sur over han ligger nr. 1 - men ranglisten kan jo ikke bruges så) jeg forslår at der kommer en ekstra funktion så der er \'kommentar\' - \'svar\' - og \'Point tilbage\' så når der klikkes på point tilbage bliver de ikke lagt til ens svar - og dermed kommer man ikke på top 10 uden at have svaret rigtige spm. !
Avatar billede bbs Nybegynder
21. december 2000 - 17:56 #1
Jeg synes nu at det er unødvendigt! Når man har stillet et spm. Gir\' man points hvis svaret kan bruges, og hvis det ikke kan bruges, INGEN POINTS!
Nogen anden måde synes jeg ikke \"problemet\" skal klares på.
Avatar billede kjalle Nybegynder
21. december 2000 - 18:00 #2
bbs >< Tror ikke du forstår min pointe !!!! Micki, kom til ved et uheld at acceptere og gav os derved for mange point (det er BESTEMT ikke første gang, man har set indlæg som *Point til xxx*) ... Det ødelægger skalaen !!!! Og det er da synd - at en person ligger nr. 1 når han ikke har svaret et eneste spørgsmål !
Avatar billede klas Juniormester
21. december 2000 - 18:11 #3
http://www.eksperten.dk/kategori/38

Jeg har aldrig prøvet en mac  :)
Avatar billede kjalle Nybegynder
21. december 2000 - 18:23 #4
klas >< kan forstå du også sys det er lidt skørt pointsystem !?? :o) hehe
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. december 2000 - 18:25 #5
Se top 10 i chat prog. Der ligger bamze og mr nice-guy 1 og 2 og okay ligger nummer et eller andet jeg ikke kan huske.

bamze og mr nice-guy er fusker og er slettet og okay fik points for et svar som der skulle førers tilbage der ved er alle andre under okay rykket 3 pladser ned, så den top 10 passer ikke.

- Zhatten
Avatar billede teknik Juniormester
21. december 2000 - 18:28 #6
Kjalle ...jeg kan kun give dig ret...er lidt urimeligt at Micki fører \"WinME\", fordi han har fået
3x342=1026points retur fra os tre \"flinke fyre\"

>>Admin...problemet opstod, fordi de 2000 points som var udlovet for http://www.eksperten.dk/spm/36060 ikke alle skulle uddeles
Micki fik det nemlig lavet \"ude i byen\"....

Ved et Teknisk uheld fik han så afgivet disse 1026 points for meget...
Og vi (Kjalle, Cstern og undertegnede) var fair og returnerede points....
Så nu fører Micki i WinME...  :-(
...lidt \"træls\" fordi han ikke har løst nogen problemer overhovedet...
Men ok problemet \"forsvinder\" jo nok i løbet af et års tid....(eller to?)
Men \"en torn i øjet\" det er det s\'g*

En \"returnering af points\" kategori var måske en ide.

mvh :-)
Teknik....(nu nr. \"2\" i kategorien winME) Grrrr.    ;-))

Avatar billede kjalle Nybegynder
21. december 2000 - 18:32 #7
Teknik >< Sejt indlæg - mon ikke Admin forstår nu :o) Thx !!!!

//Kjalle :o)
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. december 2000 - 18:33 #8
Jeg ligger nummer 8 istedet for nummer 5 i chat prog. :(

Får sådan en \"lille\" bruger som mig der ikke kan tjene de helt vilde points er det faktsik meget at få lov at ligge på en top 10, så det er træls at jeg ikke ligger på den placering jeg rigtig skulle.

kan i ikke gøre noget ved det ?

- Zhatten
Avatar billede codemon Nybegynder
21. december 2000 - 18:50 #9
Det er ihvertfald forkert at man tjener point når man accepterer sit eget spørgsmål. pointene burde istedet ikke blive registreret som brugt
Avatar billede kjalle Nybegynder
26. december 2000 - 17:04 #10
Hvaaa ADMIN, kan du ikke skrive om det her er noget eller hvad ? Vil da gerne vide om det forbliver som det er eller ..... ??!?
Avatar billede kapla Nybegynder
19. februar 2001 - 15:10 #11
Hvad med at lukke?
Avatar billede kjalle Nybegynder
22. marts 2001 - 20:11 #12
kapla0 >< som jeg skrev lige før dig- ville jeg meget gerne have et svar fra admin selv, men det ser jo ikke ud til der sker noget !!!!!

Jeg vil lukke i uvished damn !!!!
Avatar billede kapla Nybegynder
22. marts 2001 - 22:19 #13
Prøv at sende en mail til admin på info@eksperten
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. marts 2001 - 10:38 #14
tjaa .... mere vigtigt er det vel ikke så :o)