Avatar billede matz Nybegynder
03. september 2003 - 15:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger en til at lave et website

Jeg vil høre hvor meget det koster at lave et system, som papkassen.dk - uden betalingsservice. Men ellers så skal man kunne oprette en bruger, også kunne oprette annoncer i forskellige kategorier.

Dette website skal laves til et Young Enterprise projekt, hvor der vil forekomme en salgsmesse. Websitet skal kører i 1 år, hvor der vil blive taget stilling til om det skal drives videre. Hvis i er villige til at lave systemet til en pris under "normalt" så kan i få jeres navn/firma med - hvor i vil blive set af rigtig mange folk og højere folk i ehversbranchen.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. september 2003 - 15:56 #1
Flyt venligst spørgsmålet til opgaver
(http://www.eksperten.dk/kat/140/)
Avatar billede matz Nybegynder
03. september 2003 - 15:57 #2
ok, jeg lukker det så og flytter det...
Avatar billede matz Nybegynder
03. september 2003 - 15:59 #3