Avatar billede herberth Juniormester
03. september 2003 - 11:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

En novice slår til ige

Hej - Jeg har brug for lidt hjælp til at nulstille en database - Istedet for at gå ned i selve databasen vil jeg snyde lidt og blot rette i asp filen som viser resultaterne - jeg har følgende fire felter og dette er de gamle sammentællinger - nu har jeg så lavet en ny kolonne med fire felter. Heri skal det hele starte fra 0 - og det vil jeg gøre ved at trække de tal der står i kolonne 1 fra - f.eks. i kolonne 1. tal 1 er tallet 8702 - mit spørgsmål er således: hvordan ændre jeg f.eks:
<%=total_dialog_poster%>
så den trækker 8702 fra totalen og skriver dette tal ?
Skal jeg blot skrive
<%=total_dialog_poster%-8702>

<tr>
        <td width="82"><span id="small">Dialog</span></td>
        <td width="70" align="right"><span id="small"><b><%=total_dialog_poster%></b></span></td>
        <td width="70" align="right"><span id="small"><b><%=total_dialog%></b></span></td>
        <td width="70" align="right"><span id="small"><b><%=total_dialog_poster%></b></span></td>
        <td width="70" align="right"><span id="small"><b><%=total_dialog%></b></span></td>
      </tr>
Avatar billede terry Ekspert
03. september 2003 - 18:51 #1
no much at all to do with databases!
Avatar billede herberth Juniormester
03. september 2003 - 20:18 #2
Tja - det har vel med det at gøre at jeg vil sikre mig ikke at gøre noget galt. Men jeg forstår på dig at du synes jeg skal flytte spørgsmålet til ?
Avatar billede terry Ekspert
03. september 2003 - 20:24 #3
I think you have a MUCH better chance of getting an answer to your question in the ASP category :o)
Avatar billede herberth Juniormester
23. maj 2005 - 23:20 #4
JA DET ER RIGTIG NOK - TAK TERRY - LUKKER SPØRGSMÅLET