Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:17 Der er 32 kommentarer og
2 løsninger

Ukendt grafikkort

Er der nogen som kender til et lille softwareprogram, som kan spore hvilket grafikkort, der måtte sidde i en computer?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:19 #1
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 23:19 #2
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 - info om PC
Men det skal du ikke give 200 point for, 15 er rigeligt.*S*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:22 #3
Du går ind under
grafikkort | pci / agp video
og skriver hvilket grafikkort det er. Så kan vi se om vi kan lokalisere de rigtige drivere til dig. Skriv også til hvilket styresystem.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 23:23 #4
Tonnybrandt>>*S*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:25 #5
Fromsej >> He he, slog dig med 9 sekunder *G*
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:27 #6
Thanks...prøver det lige og vender tilbage!
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 23:28 #7
Så får du også lov til at finde driveren.*G*
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:33 #8
Det gik jo meget godt, men hvad angår hentning af drivere, så blev jeg bare loaded videre til ATI´ hjemmeside (om drivere), her skal jeg vælge mellem 4 forskellige kort!!??
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:34 #9
I øvrigt er det da kun fair med 200 points..jeje...hvorfor ikke - får vi løst problemet, er det vel fair nok at I deles om dem??
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 23:36 #10
Har du det præcise navn?
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:36 #11
Hvis der står Grafikkort: ATI R300, er det så et Radeon?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:37 #12
Jeg vil nok også sige at 200 for at foreslå Aida er i overkanten. Det var derfor jeg tilbød at finde driveren for dig. Og finder vi driveren, er det helt fint med at dele med Fromsej. Det var jo faktisk samtidig vi sendte *s*

Men tilbage til problemet. Hvad står der under pci /agp video ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:37 #13
Nå ok, leder ....
Avatar billede serverservice Praktikant
02. september 2003 - 23:38 #14
Du går i pc opsummering-fører musen over grafikkort driveren-følger linket
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:38 #15
2 sek!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:39 #16
Det ser ud til at være radeon.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:40 #17
Du skal vælge radeon, der hvor du har de 4 valgmuligheder på ati's hjemmeside.
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:43 #18
Ups, jeg prøver lige igen:
Udfor feltet PCI/AGP Video står der: ATI R300.....Grafikkort; ATI R300....3D Acclerator; Pinnacle Systems Studio (mit tv-tuner kort)....multimedia video
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:45 #19
Best bet et Radeon...men hvilket...et 9600 ... et pro...et what ever...shit..er det ikke en lidt hård nød at knække ;-)
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:46 #20
og så lige en vigtig ting, hvordan får jeg givet jer de vigtige points?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:47 #21
Det burde du kunne se når driveren er installeret.

Faktisk står det på skærmen når du starter pc'en. Det er det allerførste der skrives under opstarten. Navnet på grafikkortet og hvor meget ram osv.
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:48 #22
ahh se det var en vigtig detalje
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:48 #23
Nu lægger jeg lige et svar. Hvis du vil dele point, skal du trykke avanceret og der kan du så uddele point.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 23:48 #24
Det kræver et svar fra tonnybrandt, i stedet for kommentar, men det er næsten ham der skal have puljen her, så snupper jeg dem i  Hijackloggen i stedet for.*S*
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:49 #25
jeg har kun "fromsej" stående på min skærm, hvordan får jeg losset point over til dig tonny?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:49 #26
Fromsej >> Med det arbejde du har lagt i Hijackloggen fortjener du pointene i det spørgsmåk *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:50 #27
Nu skulle du kunne se mig. Jeg har lagt et svar :)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 23:50 #28
Godt, så er vi enige, du har lavet det hele her til gengæld.
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:53 #29
rødder nu er det fordelt, super gået, nu prøver jeg at køre den CATALYST Windows XP 3.6 - Driver, og så må det bære eller briste....tak for hjælpen, se den havde jeg jo brug for NU, og det fik jeg ... helt klart point værd!!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:54 #30
Takker for point :-)

Der er ingenting som tilfredse brugere *s*

Held og lykke med det.
Avatar billede ceeber Nybegynder
02. september 2003 - 23:54 #31
Thanks...indtil videre går det ok!
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 23:55 #32
Velbekomme, og tak for point.*S*
Men Tonnybrandt burde have haft dem alle, vil du have min halvpart Tonny?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 23:57 #33
Fromsej >> Nej da, du har hårdt brug for dem *G*
Spøg til side, nej det vil jeg ikke, vi svarede ens og praktisk talt på samme tid, så jeg synes det er meget retfærdigt.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 23:59 #34
OK, vi mødes jo nok igen i et andet spørgsmål.*S*
Ceeber>>Du vender bare tilbage, hvis du mod forventning får problemer.