Avatar billede game_tracker Nybegynder
01. september 2003 - 23:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fra 3d max til milkshape

hvordan gør jeg så jeg kan lave noget i 3d max og få det ind i milkshape
Avatar billede miss-g Seniormester
02. september 2003 - 00:08 #1
Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. september 2003 - 07:38 #2
kan ikke bruge det
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. september 2003 - 01:44 #3
3D Win konventere et hav af 3D Fil Formater. Det du kan gøre er at konventere 3DS Filer til til mdl/md2 som MilkShape kan importere!!!

Eller måske endnu bedere gå til http://max3d.3dluvr.com/plugins.php vælg "Import/Export" under "Type of Plugin" her vil du såå kunne downloade et hav af gratis plugins der kan konventere til forskellige formater (bla. andet disse 2 plugins vil sikkert være af din interesse: "Max3 MD3 beta 6" (Quake3 Format), SMD Exporter v2.0.0.1 (Half-Life Format) - men et eller andet kan sikkert bruges her!!!).

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. september 2003 - 01:45 #4