Avatar billede dennism Nybegynder
01. september 2003 - 15:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MSN 6.0 - Ændre nick

En af de ting der gør, at jeg ikke bryder mig om at bruge MSN Messenger, er at man ikke har mulighed for at ændre sine kontaktpersoners nick.
Kan det virkelig være rigtigt, at der ikke er en mulighed for det?
Avatar billede engskov Nybegynder
01. september 2003 - 15:48 #1
Ja det er desværre rigtigt.. Men de er vidst nok igang med at lave det om i en af de næste versioner...
Avatar billede dennism Nybegynder
01. september 2003 - 15:50 #2
Lyder dejligt. Jeg har i langtid brugt Trillian (for der kan man inde nicket), men nu er trillian begyndt at komme med en meddelse hver gang man starter op, om at man ikke har en korrekt MSN klient.
Avatar billede engskov Nybegynder
01. september 2003 - 15:52 #3
okay. men det burde være i den næste, om ikke så den næste igen..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
01. september 2003 - 15:55 #4
nej i msn kan man ikke men hvis du henter http://www.miranda-im.org/ som understøtter aoe - msn - icq der er nogle rigtige gode funktioner bla du kan fjerne alt slags reklame du kan gøre den usyndlig halv usyndligt osv og der kan du rename kontakt personnerne

/Dr0zie
Avatar billede engskov Nybegynder
01. september 2003 - 15:56 #5
ja, men det er jo stadig ikke messenger..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
01. september 2003 - 15:58 #6
nej men fungere og er meget bedre ..
Og virker selv til irc