Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

et lille let spørgsmål

Her er et let spørgsmål.

Hvordan får jeg det ikon frem så man kan afbryde sin forbindelse til nettet??

det er det ikon som er nede i højre hjørne men mit ikon er på mærkeligvis, forsvundet... :-(
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
01. september 2003 - 12:57 #1
Åbn Kontrolpanel
Åbn Netværks- og opkaldsforbindelser
Højreklik på LAN-forbindelse (eller hvad man nu har kaldt sin netforbindelse)
Vælg Egenskaber
Sæt hak i "Vis ikon på proceslinien, når forbindelsen er oprettet"

Hvis jeg har forstået dit problem korrekt - så er det noget deromkring.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. september 2003 - 12:58 #2
som jeg husker det. højreklik på netværkssteder, vælg dit netkort, klik egenskaber, der skulle være et felt du kan mærke af, så kommer hjørneikonet tilbage (2000/XP)
Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 13:12 #3
det er ikke ikonet til netværket, men  til internettet sådan at når man højreklikker kan man afbryde eller se status om hvar lanmg tid ´man har været på nettet.
Det er lidt skidt for jeg blir nød til at slukke computeren for at stoppe nettet. :---(
Avatar billede dytti Novice
01. september 2003 - 14:02 #4
Jeg ved ikke hvordan ikonet kommer frem igen, men du kan slippe for at slukke comp. ved at gå ind i "start | opret forbindelse til" også klikke på din udbyder.
Så kommer den dialogboks frem som du søger
Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 15:44 #5
ok lukker her. Takker for svar. :-)