Avatar billede bullefardk Nybegynder
01. september 2003 - 09:34 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Driver Til Digicam..

Jeg har et Digital Kamera fra føtex på 2 megapixel. Det kostede 999. Det er et Fashion Cam. Jeg mangler dog drivere til det..

Jeg kan IKKE finde noget.. men prøv..

/BuLLeFaR

P.S. Skynd jer.. er i skole
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 09:36 #1
Til hvilket styresystem??
Avatar billede bullefardk Nybegynder
01. september 2003 - 09:39 #2
xp
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 09:49 #3
Kan XP ikke selv finde den, når den bliver smidt i USB porten?
Avatar billede bullefardk Nybegynder
01. september 2003 - 09:50 #4
nej, den spørger efter drivere
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 09:52 #5
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 09:52 #6
svar...
Avatar billede Angelo Praktikant
01. september 2003 - 09:54 #7
Du skriver ikke, hvad type, dit kamera er, men mit gæt er, at det er Sony's DCS xxx ?

Her kan du hente drivere til Sony, hvis jeg har ret: (vælg selv typen)

http://www.sony.dk/view.x?downloads=&type=1&level=1&loc=da_DK&gbox_1=Digit al+Imaging&gbox_2=

er det ikke et Sony, kan du finde diverse kamera-drivere på

http://www.driverzone.com/camera.html

eller

http://www.camera-drivers.com/ (ret god)  -  de har også http://www.usb-drivers.com/ , hvis dit kamera er tilsluttet via USB porten

mvh. kim
Avatar billede bullefardk Nybegynder
01. september 2003 - 09:54 #8
Det er sammen mærke, men ikke samme kamera..
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 09:56 #9
Prøv alligevel... Det er tit driverne er de samme
Avatar billede bullefardk Nybegynder
01. september 2003 - 10:01 #10
hcm > de virkede ikke..
Avatar billede hcm Nybegynder
01. september 2003 - 10:05 #11
Øv... Har du prøvet khoffmann's links?
Avatar billede bullefardk Nybegynder
02. september 2003 - 16:27 #13
Var hjemme og hente cd'en, og så kom jeg væk fra siden.. Men deler points mellem hcm og khoffmann. Og popsy, de driver virker ikke. så desvæære
Avatar billede kraand Nybegynder
24. januar 2004 - 22:32 #14
Hej Bullerfar
Jeg tror jeg har et camera magen til dit og med samme problemer. Jeg kører Windows XP.Camera Fashio Cam 2.0 mega pixel, jeg har driver som fulgte med cameraet, den er også installeret, men computeren kan ikke finde kameraet. Fik du dit til at virke, og i bekræftende fald hvordan.
kraand
Avatar billede karinw Nybegynder
27. januar 2004 - 23:17 #15
Hej kraand
Jeg har samme problem, og mit kamera virkede på windows me, men virker heller ikke på windows xp. Har du eller andre fundet en løsning? jeg kan heller ikke finde drivere.
Karin
Avatar billede lion27 Nybegynder
04. april 2004 - 19:37 #16
Jeg sidder lige og har det nøjagtige samme irriterende problem. Hjælp. En eller anden.
Avatar billede kraand Nybegynder
05. april 2004 - 07:36 #17
Hej lion27.
Jeg har ikke fået løst problemet endnu, så det ser ud som om det har lange udsigter, men jeg kunne godt tænke mig at det kom til at virke.
kraand.
Avatar billede lion27 Nybegynder
05. april 2004 - 13:14 #18
Er det nogen der ved hvem producenten er er. For så må vi til at sende klager til dem. Så vi kan få løst dette urimelige problem. :)
Avatar billede karinw Nybegynder
06. april 2004 - 21:30 #19
Hej Kraand og lion27
Jeg har ikke fundet drivere endnu, men har købt en card reader så jeg kan tømme memory cardet.Jeg er med på at klage, da det er et stort problem.
Avatar billede lion27 Nybegynder
01. juni 2004 - 18:21 #20
Har måttet erkende det store dilemma, og har købt en card reader ligesom Karinw. En anden mulighed er også at have 2 styringsprogrammer på computeren, men denne løsning har jeg dog ikke valgt. Hvis I er hurtige er der tilbud på disse card reader for tiden. Ved dog ikke om de fungerer sammen med det kort der sidder i kameraet, men det kan tage op til 8 forskellige, hvilket er mange, så den skulle være ret sikker. Har selv en med 6 forskellige. Held og lykke ;)
Avatar billede dimmer12 Nybegynder
03. januar 2006 - 23:57 #21
Hej. Jeg har haft samme problem med denne driver til fashion cam. Jeg har søgt en del på nettet og endelig fundet den. Den kan hentes fra :http://www.driverguide.com/ . Filen hedder DSC108 og fabrikanten er DXG Technology. Håber i kan bruge svaret.