Avatar billede sniper251 Nybegynder
31. august 2003 - 23:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at gøre reklame gennemsigtig

Jeg ville høre om der er nogle der kan hjælpe mig med et problem jeg har, det drejer sig om på min hjemmeside har jeg en reklame fra danban som jeg meget gerne vil have til at blive (gennemsigtig) se www.prideofvbk.dk oppe i højre hjørne, du kan se den som er ovenover virker det fint på men jeg kan ikke få det til at virke på den reklame hvad gør jeg forkert.

jeg har brugt følgende kode til at gøre den gennemsigtig med.
style="filter: alpha(opacity=25)" onMouseOver="this.filters.alpha.opacity=100" onMouseOut="this.filters.alpha.opacity=25"

koden til reklamen set sådan her ud
<script type="text/javascript" src="" target="_blank">http://dk.danban.com/ad/c291bb9e4fbea44d6909cb90f3987d1f">
Avatar billede exp Juniormester
31. august 2003 - 23:33 #1
i mozilla firebird er der ingen af dem der er gennemsigtige... :-)
Avatar billede sniper251 Nybegynder
31. august 2003 - 23:57 #2
Det er den da i min IE
Avatar billede exp Juniormester
01. september 2003 - 00:12 #3
Nej, men læs lige igen:
"i mozilla firebird..."
Avatar billede sone Nybegynder
01. september 2003 - 10:00 #4
øhh... hvad har det med PHP at gøre?!?!
Avatar billede exp Juniormester
01. september 2003 - 10:02 #5
ikke noget - nævner det bare...

Men hvad har hele spm med PHP og gøre kan jeg jo så spørge om?
Avatar billede sone Nybegynder
01. september 2003 - 10:03 #6
Lidt præcis (det var dte jeg mente)
Avatar billede exp Juniormester
01. september 2003 - 11:41 #7
sone >>
Hehe... troede det var sniper251 der havde lagt Kommentar 01/09-2003 10:00:40

:-)
Avatar billede sniper251 Nybegynder
02. september 2003 - 00:57 #8
Det kan da godt være at den skulle have været under html, det var nok fordi jeg havde siddet og kigget på en masse ? ang. php SORRY.

Men kan i hjælpe mig ?
Avatar billede exp Juniormester
02. september 2003 - 09:31 #9
Jeg har en svag idé om at danban har programmeret sig fra at du kan gøre det...
Avatar billede exp Juniormester
02. september 2003 - 09:33 #10
billedet hentes jo bare via et script...

men prøv at lægge den i en div for sig, og så kør noget .class:hover på den.
Avatar billede sniper251 Nybegynder
02. september 2003 - 23:19 #11
Nå nu har jeg fået det til at virke, jeg har lavet en table hvor reklamen er i det var den eneste måde jeg kunne få det til at virke på, det kan sikkert laves på en anden måde :-)