Avatar billede anders-s Nybegynder
31. august 2003 - 18:58 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

problem med overskrift

Jeg er ved at lave en bg i photoshop, men prøv at se her
-------> www.offpiste.frac.dk.

overskriften "www.off-piste.tk" er lidt for langt over mod venstre.

Hvordan kan jeg centrere teksten i photoshop???

Anders-s
Avatar billede cygnet Praktikant
31. august 2003 - 21:19 #1
marker baggrunden - altså vælg det layer der hedder Background. Trak en linie ud fra margen og den vil selv lave et snap når den er over midten. Derefter tager du et layer med din skrift og træk hen over din linie - så vil den snappe når den er over midten.
Avatar billede roenving Novice
01. september 2003 - 02:32 #2
Du skal lægge din tekst som en selvstændig ting, som centreres, fordi den nu er en del af et samlet billede ...

-- og det billede er jo åbenbart indstillet efter din egen skærm ?-)
Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 15:49 #3
undskyld, jeg mener selvfølgelig at overskriften er lidt for langt mod højre. Ups...

Men cygnet kan du prøve at forklare de yderligere??
Avatar billede purnas Nybegynder
01. september 2003 - 16:11 #4
Du kan at teksten er rykket for langt til siden i forhold til billedet.