Avatar billede cillemadsen Nybegynder
30. august 2003 - 11:39 Der er 5 kommentarer

Arbejdsplan program ?

Hejsa,

Vi har en forening hvor der skal laves en arbejdsplan hver 2. måned.
Det går ud på at man får en masse sedler fra medlemmerne om hvilke dage de kan, og derefter skal jeg så få det hele til at gå op, hvilket ikke altid er nemt.

Så kommer spørgsmålet :-)

Findes der et program der kan hjælpe mig med dette, altså hvor man bare hurtigt skriver dato'en ind, eller sætter et flueben når man kigger på sedlen, og så får den selv det hele til at gå op, forhåbenligt...

Forsat god weekend til alle
[] Cille []
Avatar billede kaper Nybegynder
30. august 2003 - 11:45 #1
Jeg mener, det er muligt med MS Project.
Avatar billede cillemadsen Nybegynder
30. august 2003 - 11:49 #2
kunne du sige lidt mere...
Avatar billede kaper Nybegynder
30. august 2003 - 11:57 #3
Jeg kan nu ikke huske det så godt. Jeg brugte det engang til at lave arbejdsplaner for en byggeplads, det gik så hurtigt, at jeg ikke kan huske hvilke funktioner, der er indbygget. Så vidt jeg husker er programmet udelukkende lavet til arbejdsplaner, hvilket vil sige at dét, du mangler, med stor sandsynlighed også kan lade sig gøre.

(Stort minus v. MS Project: Meget store arbejdsplaner er ikke mulige at plotte ud)
Avatar billede cillemadsen Nybegynder
30. august 2003 - 12:01 #4
vi snakker om ca. 100 personer, så det bliver nok for omfattende i MS
Avatar billede kaper Nybegynder
30. august 2003 - 12:26 #5
Nu blev jeg lige nødt til at tjekke arbejdsplanen, der godt kunne plottes ud på 3 A2 ark...
129 arbejdsprocesser (det skal i dit tilfælde sidestilles med personer) - i alt lidt over 4000 manddage.
Det var skam ikke omfattende (med undtagelse af klippe/klistre).