Avatar billede eng Nybegynder
30. august 2003 - 09:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har vi alle vundet 1 million dollars her?

Har vi alle vundet 1 million dollars her? GRANDGLOBAL LOTTERY INTERNATIONAL
Avatar billede ird Praktikant
30. august 2003 - 09:51 #1
????
Avatar billede bredker Nybegynder
30. august 2003 - 09:57 #2
hvis det er de mail der kommer med den besked skal du ikke svare på dem , da du skal oplyse dit kontonummer , og du dermed risikere at de tømmer din konto
det er ikke andet end bedragere der sender de mail
jeg får dem selv jævnligt , og blokere for dem hvergang , med de skifter tit afsender , så må man blokere for dem også
Avatar billede ird Praktikant
30. august 2003 - 10:10 #3
Hehehe

Hvorfor ikke bare som de fleste andre. Slette lortet unden at åbne dem. Åbner du dem eller besvare dem. Besvare du ved de jo der er en fisk i nettet :-)
Avatar billede bredker Nybegynder
30. august 2003 - 10:14 #4
ved at blokere for afsender , slettes de attomatisk med det samme
ellers skal du slette dem manuelt efterhånden som de kommer , og så kan du ikke gøre andet den første ½ time efter at du henter mail
Avatar billede eng Nybegynder
31. august 2003 - 16:40 #5
Selvfølgelig besvare jeg ikke; men hvorfor kan sådanne mennesker ikke stoppes. Er vi som mennesker virkelig så nemme at nare.
Avatar billede bredker Nybegynder
31. august 2003 - 16:42 #6
der er altid nogen der hopper på den