Avatar billede nikolajkp Nybegynder
28. august 2003 - 18:53 Der er 10 kommentarer

Produktnøgle ugyldig.

Windows meddelser ved installation af Service Pack 1, at "produktnøglen, der bruges til at installere windows er ugyldig".
Avatar billede darkside Nybegynder
28. august 2003 - 18:57 #1
Køb en orginal windows licens så slipper du for problemmet! ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2003 - 18:57 #2
Er det en lovlig windows du har??
Har hørt at SP1 har et komponent som tjekker hvilken product nøgle der er brugt. Hvis den er på en såkalt "sort" liste, så vil windows ikk installere SP1...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2003 - 18:57 #3
Ja det er den på piratversioner af winxp...
Avatar billede exp Juniormester
28. august 2003 - 19:11 #4
Siden du nu poster herinde, går jeg ud fra det er en lovlig version af XP.

Hvis produktnøglen er ugyldig, kan du ringe til microsoft. Så kan de løse det for dig :-)
Avatar billede exp Juniormester
28. august 2003 - 20:00 #5
Hvad er der galt med mit svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2003 - 20:05 #6
exp> han kan ikke bruge dit svar da hans version af XP er en piratversion *LOL*
Avatar billede exp Juniormester
28. august 2003 - 20:14 #7
john_stigers >>
Det kan jeg da ikke tro... så bryder han jo reglerne herinde ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2003 - 20:18 #8
Avatar billede exp Juniormester
28. august 2003 - 20:23 #9
john, check lige din icq...
Avatar billede exp Juniormester
09. september 2003 - 11:58 #10
nikolajkp >>
Da mit svar må anses for at være rigtigt, går jeg ud fra det er en fejl du afviser mit svar... derfor lægger jeg lige et nyt :-)