Avatar billede nikolajkp Nybegynder
28. august 2003 - 18:47 Der er 6 kommentarer

Kan ikke sende mail fra outlook

Meddeler at der ikke kan oprettes forbindelse til serveren for udgående post (SMTP). Har brugt vip.cybercity.dk for både indgående og udgående post
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2003 - 21:17 #1
Check oplysningerne fra ISP om det nu også er denne server du skal bruge som udgående server, disse behøves ikke nødvendigvis at være ens.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2003 - 21:59 #2
Måske er der lukket for de porte, som outlook bruger til at sende mail.. Jeg har samme problem ude på min skole, at de har lukket alle porte (dog ikke 80), så jeg kan ikke sende mail.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
29. august 2003 - 16:05 #3
jeg bruger post.cybercity.dk til begge.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2003 - 19:34 #4
jeg har præcis det samme problem... Jeg har tjekket alt! Nikolaj har du fundet en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2003 - 15:28 #5
Kunne det tænkes at kontoen er spærret hos udbyderen p.g.a. for mange forsøg med forkert password :O)
Avatar billede rickyd Nybegynder
07. marts 2004 - 03:31 #6
fandt i nogen sinde ud af det...?
har samme problem