Avatar billede radiohead Nybegynder
28. august 2003 - 10:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ang. Rendering i 3Ds MAX

Hej

Jeg har lige anskaffet mig den 'fuldt funktionelle' 30 dages trial version af 3D Studio Max.

Kan det passe at man ikke har mulighed for rendering i trial versionen? (de kalder den jo fuldt funktionel, og jeg undrer mig derfor over, hvorfor man ikke kan finde en "render knap")

På forhånd tak
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. august 2003 - 11:05 #1
prøv at trykke f10 eller shift + r  så skulle du gerne kunne render :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. august 2003 - 11:35 #2
Ja, jeg kan godt komme ind i "Render Scene" boxen, men der er ingen knap der hedder "render".
Avatar billede miss-g Seniormester
28. august 2003 - 11:40 #3
Menuen for oven kan rulle - der er mere end man kan se. Måske derfor du ikke kan finde render knappen? Tag fat med hånden og hiv/scroll den mod venstre....
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. august 2003 - 11:40 #4
Jeg kan heller ikke vælge 'viewport' og sådan :/
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. august 2003 - 11:42 #5
Miss-g - skal der ikke være en render knap under dialogboksen "Render Scene"?
Avatar billede miss-g Seniormester
28. august 2003 - 11:45 #6
Nu har jeg ikke programmet installeret .....

Men den øverste bjælke kan man jo scrolle - der plejer jeg at bruge den.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
28. august 2003 - 11:51 #7
... Hvad sker der hvis du trykker F9 eller shift+q ?
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. august 2003 - 12:09 #8
Så render den... :)

Jeg troede bare der skulle være en render knap i "Render Scene"
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. august 2003 - 15:18 #9
i11zuion det var jo dig der svarede, værsgo her er dine point http://www.eksperten.dk/spm/393785