Avatar billede madsol Nybegynder
28. august 2003 - 04:57 Der er 2 kommentarer

virus som ikke kan findes?

Den samme spybot virus "w32.spybot.worm" er dukket op igen på en popup fra norton antivirus. Har næsten lige scannet efter den med både norton og tjoanhunter men fandt ikke noget?? Dette var kun tre timer siden! Hvorfor kommer der så en popup fra norton igen, når jeg ikke kunne finde nogen virus før og heller ikke nu??
Avatar billede perhaps Nybegynder
28. august 2003 - 05:27 #1
Fordi at der er noget som hedder "false positive" og det kan godt være tilfældet. Jeg siger at i sådanne tilfælde skal man onlinescanne med både housecall og panda. Finder de to heller ikke noget har du ikke virus.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. august 2003 - 07:25 #2