Avatar billede vandhunden Nybegynder
19. december 2000 - 20:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blender 3D Tutorial

Jeg har hentet 3Dprogrammet Blender fra www.blender.nl. Jeg har set mange ting der er lavet med programmet og er 100% sikker på at det er et fedt program. Det er bare ikke særligt brugervenligt. Jeg synes jeg har prøvet at trykke på alle knapperne, jeg kan finde. Det er knap nok windows.

Er der nogen af jer, der har erfaring med programmet der kan give mig nogen links til nogen nybegyndertutorials? -Eller på anden vis hjælpe mig med at komme igang?
Avatar billede roslev Nybegynder
19. december 2000 - 23:40 #1
jaaaa - klik paa tutorials paa www.blender.nl - 21 tutorials at gaa igang med !!!!!!

!

????

!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
19. december 2000 - 23:45 #2
Undtagen dem (jeg har set dem før og fatter dem ikke)

Du får pointene hvis der ikke kommer flere svar.
Du bruger ikke programmet vel?
Avatar billede roslev Nybegynder
20. december 2000 - 07:21 #3
Jeg har hentet det - men da jeg så det interfjæs lukkede jeg hurtigt igen. -Men jeg regner dog med at sætte mig ned en week-end og studere det nærmere.

Prøv også at kigge under \"user links\" der er flere tutorials.

Forresten mener jeg at Pov-Ray ( http://www.povray.org/ ) kan bruges sammen med blender. Det er en gratis raytrace renderer som skulle give gode resultater.
Avatar billede roslev Nybegynder
20. december 2000 - 07:24 #4
Avatar billede roslev Nybegynder
20. december 2000 - 07:28 #5
Denne virker som en god start:
http://www.blender.nl/showitem.php?id=3
Avatar billede vandhunden Nybegynder
20. december 2000 - 15:22 #6
ok, tak.