Avatar billede netsrac Praktikant
19. december 2000 - 19:51 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Top 100

Synes det ville være en god ide hvis man også kunne se en top hundrede over de brugere på eksperten.dk der har flest point. Hvad synes i andre ?
Avatar billede kjalle Nybegynder
19. december 2000 - 19:53 #1
Det ville være en kanon idé - og jeg tror ikke der er særlig meget arbejde i at få lavet en Top 100 !!
Avatar billede dar Nybegynder
19. december 2000 - 19:54 #2
Ja. Eller endnu bedre: en top-hvad-der-nu-er. Så kunne man også få et overblik over hvor mange, hvem og sådan noget.
Avatar billede netsrac Praktikant
19. december 2000 - 19:55 #3
dar >> Ja klart nok :-)
Avatar billede netsrac Praktikant
19. december 2000 - 19:56 #4
Admin >> Vil også høre din mening ?
Avatar billede dar Nybegynder
19. december 2000 - 20:00 #5
Noget a\'la http://www.netcoders.dk
Altså kun top\'en!
Avatar billede stigc Nybegynder
19. december 2000 - 20:05 #6
Det har der tit været et ønkse om! Jeg forstår ikke hvorfor det ikke bliver lavet! Det kan da ikke tage mánge minutter!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
19. december 2000 - 20:05 #7
hvad med en top-bestem-selv?
så kunne man indtaste hvorfra og til man ville have placeringerne afvide?
Avatar billede maniacdog Nybegynder
19. december 2000 - 20:06 #8
Altså f.eks. så vil jeg nu gerne vide hvem der ligger fra nr.
1 -> 200
og så få de navne vist?
Avatar billede netsrac Praktikant
19. december 2000 - 20:07 #9
maniacdog >> Genial ide.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. december 2000 - 20:37 #10
stigc -> Det er jo bare kommet på deres liste, der er åbenbart laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid på den liste
Avatar billede driis Nybegynder
19. december 2000 - 22:29 #11
Vi kan vel selv stykke en top 100 sammen, hvis alle fortæller deres antal points og placering her...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 02:04 #12
*Ja, jeg synes personligt at det er fint med en Top 10 som det er nu* *pudser min glorie*

Ej, en Top 50 synes jeg ville være fint .. Top 100 er måske lige i overkanten .. eller måske en Top 15768 !? :-)
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 09:08 #13
tdaugaard >> Vi andre vil jo også gerne have mulighed for at se hvor mange point vi skal skrabe sammen før vi kan rykke en plads op.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 13:56 #14
netsrac:> ja ja men hvis man så siger en Top 100 så beklager de der befinder sig < 100. Det kan du jo se nu med Top 10\'en. Alle der ligger under beklager sig over Top lister (det gjorde jeg også selv da jeg lå under).. hvor skal grænsen gå ?

Måske kunne mane lave en

\"Vis brugere fra placering ### til placering ###\" så kan man selv bestemme hvor mange man vil se og \"hvor de ligger henne.. altså så ikke en Top liste, men en søge-liste.
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 14:00 #15
Ja en søge liste er da også en fin ting.