Avatar billede mj1988 Nybegynder
26. august 2003 - 21:30 Der er 6 kommentarer

Noget galt mes counter strike

Når jeg vil spille online siger den at cs ikke er up to date men det er det!!! og så når jeg spiller på len/podbot siger den at den ikke kunne loade libery C/Sierra/Half-Life/cstrike/cl_dlls/client.dll. jeg har prøvet at geninstalere både half life og cs. hvad skal jeg så gøre???
Please hjælp mig!!!
Avatar billede x-offer Nybegynder
26. august 2003 - 21:34 #1
Har du den originale CS???
Hvis du ikke har kan det nemt være derfor..
Hvis du har hvilket v. er CS og dit Half-life så!?
Avatar billede mj1988 Nybegynder
26. august 2003 - 21:58 #2
mit Half life er rigtigt men cs downloadede jeg på nettet.
Avatar billede mj1988 Nybegynder
26. august 2003 - 21:59 #3
mit cs v. 1,5 men half life det ved jeg squ ikke
Avatar billede x-offer Nybegynder
26. august 2003 - 22:20 #4
Okay.. Så vil jeg ikke kunne hjælpe dig!!

Sorry
Avatar billede mj1988 Nybegynder
31. august 2003 - 14:06 #5
ok
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
03. september 2003 - 19:05 #6
Havde det samme problem og spurgte oz herinde på exp - og der fik jeg det svar at jeg skulle afinstallere alt hvad der havde med cs at gøre og installere det igen... det hjalp men har senere fået en bedre metode... når det der skal du bare trykke chancel og så trykke Play CS og så bare gå ind i en server...