Avatar billede walker Nybegynder
26. august 2003 - 16:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Browser auth i apach-auth'ed dir?

Jeg har en apache webserver kørende med en mysql_auth modul. Jeg har så sat et virtual-domain admin.mydomain.dk op til et bestemt directory på linux-serveren, hvor der kræves uid og pwd fra en database.

På denne siden jeg kører en Java applet på siden, problemet er nu, at når jeg logger på (browserens dialog) og kommer ind, så kommer java applet også med en dialog, som skal logges på, hvorfor gør den det, og hvordan undgår jeg det?

Det er ikke altid den gøre det, men hos nogle gør den det konsekvent...

Mvh
Walker
Avatar billede goldfinger Nybegynder
29. august 2003 - 10:12 #1
Det lyder som om du ikke oplyser brugernavn/password i din applet når du instantierer driveren...
Avatar billede goldfinger Nybegynder
29. august 2003 - 10:15 #2
Connection c = DriverManager.getConnection(
        "jdbc:mysql://localhost/mydatabase?user=demo&password=demo");
Avatar billede walker Nybegynder
08. september 2003 - 17:01 #3
Jom det er gjort...