Avatar billede jlje Nybegynder
25. august 2003 - 21:31 Der er 2 kommentarer

database med extention .ccf

hejsa
jeg er kommet i besiddelse af en database der har ext. .ccf, og jeg kan ikke importere den til min Access 2002; jeg kan i det hele taget ikke finde noget der ligner, heller ikke på nettet. Er der nogen der ksn hjælpe mig ?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. august 2003 - 21:35 #1
Godt spørgsmål.

Der er ikke noget på:
  http://filext.com/detaillist.php?extdetail=CCF
der ser brugbart ud !
Avatar billede teepee Nybegynder
26. august 2003 - 08:42 #2
Har du prøvet notepad eller word? Det skulle være en CCML fil med data der følger XML standarden.