Avatar billede globetrotter Nybegynder
25. august 2003 - 16:41 Der er 7 kommentarer

Kontaktpersoner i MS Outlook XP

hej...

jeg har et lille problem omkring Outloook i Ms office xp pakken.

jeg har geninstalleret pakken, og har importeret de gemte pst filer - mails og kontakt personer. Mine mails er kommet rigtigt på plads, men jeg har problemer med kontakt personerne. De er på plads, men når jeg klikker på ny mail skriver programmet at adresse filen ikke kan åbnes... Er dette et kendt problem eller er jeg mødt til at lave en helt ny indtastning af mine e- mail kontakter ?
Avatar billede kedde65 Praktikant
25. august 2003 - 16:43 #1
Har du taget en backup af din *.pab fil. Den er Outlook Personal Address book. Det er den der indeholder alle dine addresser

VH CK
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2003 - 16:46 #2
Det kunne være samme problem som dette spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/spm/390931
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2003 - 16:47 #3
kedde65 - i xp, ligger adressekartoteket i pst filen
Avatar billede kedde65 Praktikant
25. august 2003 - 16:47 #4
Hov-sa>>Ja det er jo mig selv der har svaret på det, så det kunne jeg da også have tænkt på :-) Men jeg giver dig faktisk ret...

VH CK
Avatar billede kedde65 Praktikant
25. august 2003 - 16:51 #5
Og igen hov-sa må jeg give dig ret... jeg beklager min fejlagtige melding før. Jeg trækker mig med hovedet bøjet... :-)

VH CK
Avatar billede globetrotter Nybegynder
25. august 2003 - 16:57 #6
Hva` siger du at jeg gør med den ... den er backet up .
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2003 - 17:02 #7
Du skal tjekke, at der er sat hak ud for "vis denne mappe som.
Som kedde65 skriver i

http://www.eksperten.dk/spm/390931