Avatar billede flinkefinn Nybegynder
23. august 2003 - 15:09 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Køb af grafikkort, hvilken fabrikant er bedst?

Hvis jeg køber et Geforce fx ultra 5900 er det fra asus så bedre end det fra f.eks point of view? er der forskel andet end prisen??

Det sammen hvis jeg køber et radeon er der så forskel på kvaliteten, eller er det kun prisen?
Avatar billede peet-49 Novice
23. august 2003 - 15:23 #1
ASUS er et af de bedste kort, der findes.
Avatar billede flinkefinn Nybegynder
23. august 2003 - 15:24 #2
jamen chippen der sidder på point of wievs udgave af FX ultra er jo lavet af asus, så forskellen kan vel ikke være SÅ stor? ydelsesmæssigt?
Avatar billede flinkefinn Nybegynder
23. august 2003 - 15:26 #3
findes der en side som sammenligner de forskellige fabrikanter af en og samme kort?
Avatar billede peet-49 Novice
23. august 2003 - 15:28 #4
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. august 2003 - 15:29 #5
det har jo osse lidt med garantien at gøre..nogle producenter..er lang tid om at teste, rep. osv...andre for man bare et nyt..
Avatar billede flinkefinn Nybegynder
23. august 2003 - 15:31 #6
En der har et link direkte til en test hvor de sammenligner et og samme kort geforce fx 5900ultra bare med forskellige fabrikanter?
Avatar billede tobias28 Praktikant
23. august 2003 - 15:42 #7
http://www.hardware-test.dk/tests.asp?classid=16

her er tests af tre at fabrikaterne!  Det bedste jeg lige kunne finde!

Tobias
Avatar billede flinkefinn Nybegynder
23. august 2003 - 15:52 #8
Tobias læg lige svar det var det jeg ledte efter
Avatar billede flinkefinn Nybegynder
23. august 2003 - 20:53 #9
.
Avatar billede peet-49 Novice
23. august 2003 - 21:26 #10
Du kan ikke acceptere dig selv, uden at kommentere hvorfor.
Avatar billede tobias28 Praktikant
24. august 2003 - 01:27 #11
nå jeg vil ellers gerne ligge et svar! Opretter du et nyt? Eller duede det ikke alligevel?
Avatar billede peet-49 Novice
24. august 2003 - 09:47 #12
tobias28>Det kan han ikke, har ikke pointene. Jeg ved ikke hvad der er galt med mange nye, de accepterer ikke betingelserne, og kan ikke regne. Se under hans profil.
Avatar billede lowas Nybegynder
24. august 2003 - 13:36 #13
Avatar billede tobias28 Praktikant
24. august 2003 - 16:14 #14
anmeld ham.....han kender altså godt systemet, så det må være coadmins opgave at fortælle ham det....
Avatar billede lowas Nybegynder
24. august 2003 - 16:24 #15
ja gør det endelig coadmin
Avatar billede peet-49 Novice
25. august 2003 - 08:45 #16
Flinkefinn> Du er hermed anmeldt for misbrug.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. august 2003 - 08:49 #17
Pointtvister er jo desværre ikke noget coadmins skal tage sig af. Så en anmeldelse er der ingen grund til.
Avatar billede tobias28 Praktikant
25. august 2003 - 09:18 #18
nanoq -> er det ikke kun manglende afslutning på spørgsmål de ikke tager sig af? I nogle af diskussiorne synes jeg vi fandt frem til, at der ikke rigtig var en regel der sagde: "dine spørgsmål må være xxx antal dage gamle", men i dette tilfælde synes jeg også den hører under "misbrug af pointsystemet". Men lad os se....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. august 2003 - 09:22 #19
Avatar billede tobias28 Praktikant
25. august 2003 - 09:29 #20
hmmm...den havde jeg lige glemt! Tjaaa...

men kan også se det. Har lige fået denne feedback fra eagleeye på en anmeldelse på sagga.... http://exp.dk/spm/364784 manden åbner flere af de samme spørgsmål og har http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=sagga&option=22 MANGE spørgsmål åbne uden feedback. Eagleye påtaler kun de ens spørgsmål....dog med en sidste kommentar ...
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. august 2003 - 19:18 #21
flinkefinn>> Du skriver:

"Tobias læg lige svar det var det jeg ledte efter"

Hvorefter du lukke spørgsmålet ved selv at svare. Du bør give folket par dage til at komme fordi eksperten og ligge et svar, ikke kun nogle timer.

Så opret lige et nyt spørgsmål så tobias28 kan få sine point!!

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. august 2003 - 20:15 #22
der blev reageret?

Vil det sige udmeldingen i ovennævnte spørgsmål ikke passer?

Nu er jeg lidt forvirret... Men det ville da være en glædelig overraskelse :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. august 2003 - 20:23 #23
Ja, ovennævnte spørgsmål har givet anledning til en del debat blandt coadmins og admin. Det er endt med 2 coadmins har stillet skoene på hylden noget tid, samt vi har fået besked på at kigge på denne type anmeldelser igen.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. august 2003 - 20:27 #24
eagleeye, det er jeg glad for at høre (altså ikke at de to smuttede (hvem er forøvrigt det ud over n0rm?)).

Tak for svaret :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. august 2003 - 20:31 #25
nanoq>>
Det er razor, dog er han ikke stoppet så dramatisk som n0rmality ;) Han har vaglt at beholde sin bruger men ikke lave coadmin arbejde.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. august 2003 - 20:35 #26
trist, men forståeligt. Jeg misunder jer ikke for tiden :)
Avatar billede peet-49 Novice
25. august 2003 - 21:11 #27
eagleeye> Vidste ikke man kaunne køre med point i minus, flinkefinn har næsten ingen point.
Avatar billede eagleeye Praktikant
28. august 2003 - 08:24 #28
peet49>> Ja jeg tror han har brugt dem til andre spørgsmål, derfor lukkede han så hurtigt.

flinkfinn vi mangler stadig en kommentar fra dig?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2003 - 23:40 #29
flinkefinn => du har 7dage fra og med idag til at
1: kommentere sagen og komme med en ordenlig forklaing på hvorfor du har taget points tilbage
2: til at give de points til tobias28 ved at oprette et nyt spm, med ref her til på samme 170 points

hvis dette ikke sker, deaktivers din bruger uden vidrer da du er kontaket via mail 2 gange.

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. oktober 2003 - 15:46 #30
bruger deaktiveret.

j/co