Avatar billede typen Nybegynder
23. august 2003 - 14:30 Der er 6 kommentarer

windows update.

Hvordan er det man gør sårn at windows update ik starter hver gang man åbner sin computer??
( hvordan er det jeg gør sårn min computer ik genstarter af sig selv?? )
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. august 2003 - 14:32 #1
Genstarter af sig selv, med en advarsel om at nu lukker den ned?  Hvis det er sådan den genstarter så har du en virus du skal have fjernet og en maskine du skal have opdateret med windows update!
Avatar billede flinkefinn Nybegynder
23. august 2003 - 14:33 #2
typen du har sikkert virusen worm.blast se dette link

www.spywarefri.dk der er en guide og forklaring til at fixe dit problem
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. august 2003 - 14:35 #3
se også her: http://www.eksperten.dk/spm/391449

men løsningen fra spywarefri har jeg selv brugt på et par maskiner, den virker fint og er skrevet på dansk.
Avatar billede typen Nybegynder
23. august 2003 - 14:47 #4
hvordan gør man så sårn at windows update ik åbner af sig selv hver gang man starter sin computer?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. august 2003 - 14:50 #5
Windows update åbner vel kun fordi din browser åbner. Muligvis sker dette fordi din computer er ramt af en kontra virus til Blaster virusen. Denne kontra virus fjerner Blaster viruset og forsøger her efter at få brugeren til at patche maskinen med windows update så maskinen ikke bliver ramt igen!

Men hvis der ligger et link under Start->programmer->start så er det nok derfor den starter op.

Jeg tror at du har virus i en eller anden form.
Avatar billede halifax Nybegynder
23. august 2003 - 14:51 #6
Hvis det er virus'en MSBlast, som er årsag til dit problem, er der aftalt en uskreven regel blandt Eksperten brugere, at der ikke skal afgives point for at få hjælp til at løse dette problem. Det bør også gælde for dig. Iøvrigt er 200 et højt pointtal.
Der er hundredevis af spørgsmål på E om samme problem.

Såfremt dit problem løses ved at fjerne nævnte virus, skal du selv oprettte et svar og bagefter acceptere dit eget svar.
Har du virus håber jeg, at du får skidtet fjernet.    :)

Har dit problem andre årsager er det naturligvis OK, at andre brugere med et rigtigt svar tildeles point.