Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
23. august 2003 - 14:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Trådløs mic

Hej

Jeg leder efter en trådløs mic, den skal være super lille(må ikke opdages) og så må den gerne kunne række mindst 100m.
Avatar billede computerphper Nybegynder
23. august 2003 - 14:26 #1
Prøv at søge ind hos FBI el. CIA, så ka det være får en.
Ellers ved jeg sq ik lige hvor du finder en..
Avatar billede flinkefinn Nybegynder
23. august 2003 - 14:35 #2
hehe
Avatar billede teamleader Nybegynder
23. august 2003 - 14:39 #3
Prøv www.westsecurity.dk, de har alt til faget hørende
Avatar billede scb Praktikant
24. august 2003 - 09:44 #4
Der findes ikke en trådløs mus som rækker 100 meter.
-SCB
Avatar billede teamleader Nybegynder
24. august 2003 - 11:18 #5
SCB: ?? Tak for oplysningen, men spørgsmålet gik vist på en trådløs mic.....
Avatar billede spunk13 Nybegynder
24. august 2003 - 11:20 #6
Hvad han mente var vel at når der ikke findes en trådløs mus der rækker 100m, hvorfor skulle der så findes en mic?
Avatar billede teamleader Nybegynder
24. august 2003 - 11:37 #7
spunk 13: Det at der ikke findes en trådløs mus der kan række 100 m, kunne det evt. hænge sammen med at der ikke er nogen der har brug for en sådan .......?
Avatar billede teamleader Nybegynder
24. august 2003 - 12:14 #8
http://www.gia-servizi.sm/prodotti/microsen.htm Range ca 200 m
http://www.spy-gear.co.uk/products.htm?show_what=prod_info&cid=10&pid=9 Range ca 200 m
+ diverse microfoner der benytter GSM teknologi o.lign. > 200 m
Men det er halvpebret legetøj, og brugt forkert er det hamrende ulovligt !!
Avatar billede scb Praktikant
24. august 2003 - 13:30 #9
Ups... Jeg fik det læst som om at det var en trådløs mus.
Det var vist lidt for tidlig Søndag morgen.
Som teamleader har fundet kan man sagtens få en trådløs mikrofon til at række mindst 100 meter.
-SCB
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
31. august 2003 - 20:09 #10
det må gerne være lidt billegere eller kan det ikek lade sig gøre?