Avatar billede runekeldsen Nybegynder
23. august 2003 - 12:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til gemme passwords med

Jeg har før anvendt ewallet men ville lige høre om ikke der findes et program der er bedre?
Avatar billede halifax Nybegynder
23. august 2003 - 15:05 #1
Jeg ved ikke om KeyKeeper er bedre end ewallet, som jeg ikke kender.
Keykeeper er til at opbevare brugernavne og password i - og det er freeware. Adgang til programmet er beskyttet med password.  www.stoneware.dk

Til opbevaring af brugernavn og password, som automatisk kan indsættes i en aktuel webside er EZPassword Manager et godt valg (bruger det selv) fra  www.northwind-tech.com
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
23. august 2003 - 15:18 #2
Fungere ezPassword også til min pocket pc for det er nemlig ret vigtigt. Ser ellers ret fedt ud.
Avatar billede halifax Nybegynder
23. august 2003 - 15:27 #3
Jeg tror ikke EZPassword kører på PocketPC - for det står ikke nævnt på sitet. Men et fedt program til PC.
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
23. august 2003 - 18:07 #4
keykeeper er ikke bedre end ewallet det er faktisk stort set det samme, men du får points alligevel for forsøget og så vil jeg lede videre.

Tak for forsøget
Avatar billede aq_live Nybegynder
06. august 2004 - 15:59 #5
viskey er også et program til det men jeg tror ikke det er meget bedre end ewallet.

Ellers se lidt på denne side www.handago.com der er ret meget.
Avatar billede aq_live Nybegynder
06. august 2004 - 16:03 #6
Ipassword ser bedre ud men som jeg skrev før så tjek lige den ovenstående website