Avatar billede sesam Nybegynder
22. august 2003 - 14:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken web shop skal jeg investere i?

Links please...
Avatar billede ALS Praktikant
22. august 2003 - 14:45 #1
Øh, hvad er formålet med at lukke http://www.eksperten.dk/spm/391051 og så oprette samme spørgsmål igen?
Avatar billede sesam Nybegynder
22. august 2003 - 14:50 #2
For at komme væk fra den useriøse sex shop der blev posted og måske modtage nogle konstruktive forslag...
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 14:57 #3
sesam>> ser ikke noget useriøst i det spm. du spørger efter en demo, og han viser dig en der kører, at der så er sexsuelt indhold på den butik er da ligemeget, det er jo ikke varene du skal kigge på men shoppen ;O)
Avatar billede ALS Praktikant
22. august 2003 - 15:06 #4
Jeg syntes faktisk du fik et ganske seriøst bud på en billiger løsning end Dandomain og Scannet.
Jeg har i hvert fald ikke nogen problemer med at abstrahere fra varene i den shop og under alle omstændigheder kan jeg ikke se at det gør 2Kweb´s shop løsning useriøs at en af deres kunder benytter den til salg af den slags.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. august 2003 - 17:35 #5
Hej Sesam, hvis du kontakter mig på martin@pezzo.dk vil jeg meget gerne give dig et tilbud på en shop. du kan se shoppen på www.pezzo.net - dog er der ved at blive udviklet en version 2 som jeg gerne vil vise dig hvis vi kan snakke videre over mail
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 17:45 #6
vil da også gerne give dig et tilbud på en shop, men du kan jo kontakte mig via mail: info@questis.dk så kan vi muligvis finde ud af noget.
Avatar billede gusse Nybegynder
22. august 2003 - 20:00 #7
pezzo.net er ok billig !!, pænt formateret shop, hvilke mange ikke er efter min mening. Og så er de til at snakke med !!
Avatar billede sesam Nybegynder
08. september 2003 - 09:03 #8
Har valgt en standard løsning hos scannet
Avatar billede clausbr Nybegynder
16. marts 2004 - 08:38 #9
der er en der er gratis med de 20 første vare og der efter noget med 50 kr om året på http://www.webshop.freesub.dk