Avatar billede nomiz Nybegynder
18. december 2000 - 14:34 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

T-shirts..Nu!

Hvad blev det til med de T-shirts vi blev lovet?
Avatar billede senj Nybegynder
18. december 2000 - 14:35 #1
ref.?
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. december 2000 - 14:36 #2
Avatar billede okay Nybegynder
18. december 2000 - 14:42 #3
tror nok de har ombestemte sig ;)...hvem gider at købe en t-shirt på 130 kr...jeg vil helst købe den for 30 kr HØJESTE...
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 14:45 #4
okay : What!? Plejer du at købe tøj hos Frelsens Hær, eller? Kvalitet koster, og jeg ville zq med glæde betale 130 for en T-shirt, hvis stof og tryk var OK. Ved mange andre eksperter har det på samme måde.
Avatar billede victor44 Nybegynder
18. december 2000 - 14:49 #5
T-shirts ????
Hvorfor dog det ??

Det var min holdning og jeg bruger ikke engang slips.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 14:50 #6
okay:> det skulle ikke genere mig at betale 130 kr. for en E-shirt :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 14:51 #7
victor44:> ku\' sku da være kewl nok mæ en E-shirt :-)
Avatar billede victor44 Nybegynder
18. december 2000 - 14:54 #8
Hmm.
Avatar billede admin Novice
18. december 2000 - 14:57 #9
Vi har en kasse med t-shirts liggende, så ja, vi må se at få salget i gang.  :)
Avatar billede parazite Nybegynder
18. december 2000 - 14:59 #10
admin : Jooo tak, bare vis mig hvor jeg skal betale, så... *hiver Dankortet frem* :o)
Avatar billede admin Novice
18. december 2000 - 15:01 #11
Det skal jeg nok. Håber jeg når det i denne uge...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:07 #12
mig oz ha\' en E-shirt :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. december 2000 - 15:13 #13
tdaugaard>>>> Arhhh, vis de ville forærer et par stykker væk til dem der har tilbragte mest tid på eksperten skal du nok ikke gøre dig for store forhåbninger *lol*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:15 #14
admin:> ka\' i ik lægge et sneak-preview pic op så vi ka\' se hvor\'n E-shirt\'en ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:18 #15
tommyf:> jeg synes at alle på Top 10 sku ha\' en gratis .. ej .. til halv pris .. nu vi har været så hjælpsomme og \"flittige\" her :-)
Avatar billede snowball Novice
18. december 2000 - 15:25 #16
tdaugaard: Ja, en gratis T-shirt var da det mindste at forlange når man bruger det meste af sit liv herinde ! *GG*

Det kunne egentlig være lidt sjovt hvis man kunne se hvor mange minutter/timer (og dage/måneder/år for nogens vedkommende ;)) man har været logget på Eksperten ;)

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:31 #17
snowball:> ha ha .. jarh .. ku\' være meget fedt :-) Men jeg skal da helt sikkert have en E-shirt anyway :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. december 2000 - 15:36 #18
Tdaugaard>>> Der går jo rygter... såvidt vides er du ligefrem begyndt at vaske om, og forrige mandag var du væk EN HALV time, det kan jeg bare ikke tage seriøst det der... (for ikke at snakke om hvad du laver lige nu *gggg*)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:36 #19
Og ja, det kunne være grineren hvis man kunne se hvor lang tid man havde været logget på ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:39 #20
tommyf:> *lol* de taler desværre sandt .. :-( lidt sjovt var det .. jeg \"afbrød\" opvasken 3 gange for at checke mail+ICQ ;o)
Avatar billede snowball Novice
18. december 2000 - 15:41 #21
enig med tommyf ! Du skal lige ta\' dig lidt sammen tdaugaard ! *GG*

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:44 #22
snowball:> *G* i know .. *desværre* har jeg også et liv uden for eksperten (det sker en gang i mellem .. *G* ik så tit ;o)) og så er der jo ting man lige skal have klaret hist og her...
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 01:03 #23
vil i betale for en t-shirt hvor der står EKSPERTEN.DK på 130 kr.

jeg tager ned og købe en for 10 kr...
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 01:07 #24
okay : Yeah, så ses vi om 2 år når du render nøgen rundt og vores E-shirts stadig stråler! :o)

Desuden er der noget LIDT koldt over en E-shirt!
Avatar billede okay Nybegynder
19. december 2000 - 15:00 #25
Parazite..det må du også selv bestemme, synes der skal værre primæer til dem som er på top10... ;)
synes du ik det tdaugaard..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. december 2000 - 15:03 #26
okay:> *G* Jo! Helt bestemt! Jeg synes der burde være en speciel T10 rabat ;o) Naa .. der bør ikke være forskel lige meget hvor mange point man har eller f.eks. hvor lang tid man har været her. Men en ting er sikkert, jeg skal ha\' mig en E-shirt når de kommer .. (*host* hvis jeg har nogle penge *host*)
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. december 2000 - 11:09 #27
Jamen, hvornår, hvornår..??
Avatar billede snowball Novice
20. december 2000 - 11:13 #28
Kommentar fra admin
18/12 2000 15:01:23    Det skal jeg nok. Håber jeg når det i denne uge...

Så må vi jo bare håbe han når det ;)

Snowball
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. december 2000 - 18:10 #29
Der er altså gået mere end en uge nu, de herrer!