Avatar billede michael_h Nybegynder
21. august 2003 - 10:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Automatisk nedlukning af Windows !

Hejsa...

Jeg har lige fået Windows XP på min maskine... Hvilket i sig selv er godt nok !

Men en af de første gange jeg så var på nettet, kom Windows med en automatisk nedlukning !!!

Har hørt at det var virus ???

Mit spørgsmål er så hvad er det og hvordan kommer jeg af med det ???

/Michael_H
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. august 2003 - 10:46 #1
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. august 2003 - 10:49 #3
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. august 2003 - 10:52 #4
--->michael h>>>Da det er vedtaget som god ettikette her på eksperten ikke at lægge svar på spørgsmål om blaster32, bedes du lægge et svar selv og acceptere det :-)
Avatar billede henriksr Nybegynder
21. august 2003 - 10:54 #5
læste jeg lige i en af de andre posts også.. bare afvis mit svar og snup point selv... håber du får din maskine på ret køl igen
Avatar billede michael_h Nybegynder
21. august 2003 - 10:54 #6
Takker for hjælpen
Avatar billede henriksr Nybegynder
21. august 2003 - 10:54 #7
hm.. nu gav du mig point anyhow.. opretter lige en post hvor du kan få point tilbage
Avatar billede michael_h Nybegynder
21. august 2003 - 10:56 #8
Oki...
Læste først senere at man ikke skulle give point !!1
Sorry
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. august 2003 - 10:57 #9
--->henriksr>>det er op til din egen samvittighed. Jeg er ligeglad :)
Avatar billede henriksr Nybegynder
21. august 2003 - 10:58 #10
jeg er her ikke for point.. kan godt lide at hjælpe.. skal bare have point nok til at jeg selv kan stille et spm fra tid til anden :o)
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. august 2003 - 10:59 #11
det regnede jeg også med :)