Avatar billede rishoej Nybegynder
21. august 2003 - 10:04 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

brug af regcleaner

Jeg har lidt problemer med at installere Norton, efter at det har været afinstalleret. Jeg har fundet nogle filer efterfølgende men har fået at vide at "regcleaner" måske kan fjerne de sidste.
Man kan vælge at finde de filer som af en eller anden grund stadig ligger på pc'en efter en tidligere afinstallation. Når disse filer er fundet er de mærket med røde og grønne farver. Grøn:her gør det ikke noget at fjerne. Rød:Ikke sikkert at fjerne. Hvad gør jeg, så jeg ikke kommer til at fjerne nogle forkerte filer.

Hilsen
Anders
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. august 2003 - 10:10 #1
Du fjerner jo bare de grønne filer, og lader de røde ligge
Avatar billede kop Nybegynder
21. august 2003 - 10:11 #2
nej der sker ikke noget fjern hele banden .. men du skal også huske at fjerne symantec mappen i fælles filer
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. august 2003 - 10:14 #3
I de fleste tilfælde kan man sagtens fjerne alt, meen synes nu det er lidt risikabelt alligevel.
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
21. august 2003 - 10:23 #4
Husk at eksportere reg. db. først, så går det ikke helt galt !
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. august 2003 - 10:27 #5
Og det gøres på følgende måde:

startmenu -> kør -> skriv: regedit -> I vinduet der åbner vælger du:

Filer -> Eksporter -> Vælg et sted at gemme og giv den et navn -> ok
Avatar billede kop Nybegynder
21. august 2003 - 10:33 #6
men der findes ikke noget regcleaner system der kan fjerne de sidste norton filer det må du gøre manuelt og start i mappen fælles filer /der er en fil der ikke kan slettes /men jeg har gjort som følger ,, jeg har klippet den over på et andet drev og så formateret det /key  eller h: eller ligende
Avatar billede summer Mester
21. august 2003 - 10:35 #7
Når du kører Regcleaner, bliver der automatisk taget en backup. Hvis du har slettet nogle "røde" som ikke skulle være slettet, går du bare ind i Regcleaner igen, marker filerne du vil have gendannet.
Avatar billede rishoej Nybegynder
21. august 2003 - 10:38 #8
Undskyld, men det forstår jeg ikke. Kan jeg få en lidt mere detaljeret undervisning på hvordan jeg gør det
Avatar billede kop Nybegynder
21. august 2003 - 10:39 #9
fra hvem!!!!!!!!
Avatar billede fromsej Praktikant
21. august 2003 - 11:00 #11
Tak summer, så behøver jeg ikke at komme med vejledningen her.*G*
Avatar billede summer Mester
21. august 2003 - 11:03 #12
Ingen årsag - jeg sad alligevel og ingenting lavede :)
Avatar billede kop Nybegynder
21. august 2003 - 11:06 #13
sidder der nogen, og laver ingenting Hmmmm
Avatar billede fromsej Praktikant
21. august 2003 - 11:08 #14
Rishoej>>Hvis du er i tvivl om hvordan du lukker dine gamle spørgsmål, er der en udmærket FAQ her:
http://expfaq.1go.dk/ - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede summer Mester
21. august 2003 - 11:09 #15
kop så, så, konen skal vel også ha' et klem en gang imellem :)
Avatar billede kop Nybegynder
21. august 2003 - 11:32 #16
ja da om onsdagen et klem eller 2. men rishoej har nok travlt nu.og vi venter.
Det er da hyggeligt nok hvis der så er andre man kan sludre med imens.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. august 2003 - 12:00 #17
Ja vi kan da godt sludre lidt imens ;)

Når du har fået lukket dine spørgsmål, så vil jeg gerne vide hvilket OS du kører med
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. august 2003 - 12:01 #18
Nej det var jo slet ikke det jeg ville vide ;) det var hvilken udgave af Norton du ikke kan få væk.
Avatar billede summer Mester
21. august 2003 - 12:10 #19
Indtil videre har rishoej været ret så "afvisende" (ku' ik' la' vær')
Avatar billede rishoej Nybegynder
21. august 2003 - 12:53 #20
Ja jeg arbejder stadig, men min Norton hedder Norton internet security 2003.
(Indtil videre holder jeg mig til aovergaard)
Avatar billede kop Nybegynder
21. august 2003 - 13:24 #21
derfor skal du gøre som jeg siger alligevel. fjerne dem manuelt i fællesfiler
ellers går der ged i det.
Avatar billede rishoej Nybegynder
21. august 2003 - 13:45 #22
Ja og så kan jeg så spørge en gang til. Hvor går jeg ind og gør det. Min IT viden er begrænset
Avatar billede kop Nybegynder
21. august 2003 - 13:55 #23
I  denne computer c:/ windows/ programmer /fælles filer der skulle gerne ligge en mappe der hedder
symantec shered den skal fjernes helt og aldeles
Avatar billede rishoej Nybegynder
21. august 2003 - 14:02 #24
Jeg er lige et smut på arbejde, nogen skal jo tjene pengene. Jeg prøver når jeg kommer hjem, så du hører nærmere.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 22:15 #26
Luk venligst spm.!!!!!!!!!11
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. december 2003 - 22:34 #27
Ja 4 mdr. til at få løst det problem burde være nok.

Glædelig Jul
Avatar billede fromsej Praktikant
22. december 2003 - 22:35 #28
Det er nok en stor disk han skal igennem.*GMH*
Avatar billede kop Nybegynder
23. december 2003 - 01:10 #29
(skal man mon vove et svar.) Eller også har han en udsædvanlig lang arbejdstid.
Jeg ha selv et sprgs svævende  http://www.eksperten.dk/spm/439043 her og får meget lidt reponse. men så må man jo prøve sig frem.  Men hvis der ikke sker mere her så god jul.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. december 2003 - 01:36 #30
kop-> Jeg er ked af at der kan jeg ikke hjælpe dig, hvor gerne jeg end ville, aner intet om dette. Men du må have en Rigtig Glædelig Jul alligevel. *S*
Avatar billede rishoej Nybegynder
05. februar 2004 - 09:04 #31
Afsluttet
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. februar 2004 - 13:38 #32
Takker for point:)