Avatar billede milla Nybegynder
21. august 2003 - 09:53 Der er 1 kommentar

Documenter i swing

Jeg skal opbygge et document der skal "embeddes" i en swing applikation med billeder og text der oprettes on the fly. Det skal stort set ligne et "word" document med billeder og text pænt opstillet.

Jeg har rodet med både JTextPane og EditorPane, men jeg synes ikke de er så smarte. Editorpanen er den der løser problement bedst, men jeg er nødt til at sammensætte en HTML fil før jeg kan få den til at virke rigtig. Problemet er bare at editorpanen slettet nogle tegn og noget. Er der nogen der kender en komponent som understøtter billeder og tekst, samt mulighed for at lave en fast template og kun lige ændre de data jeg skal ændre.
Avatar billede svylbowe Nybegynder
26. august 2003 - 09:39 #1
Hej,
du kunne overveje at kigge lidt nærmere på JEditorCombo (http://www.m4cc.com/jeditorcombo.html). Den har nogle af de features, du søger. Desuden er den ganske gratis at downloade.