Avatar billede 17196 Nybegynder
20. august 2003 - 19:24 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Være nådesløs!

http://home1.stofanet.dk/d12/

Tak!
Avatar billede exp Juniormester
20. august 2003 - 19:40 #1
Avatar billede tkmbh Nybegynder
20. august 2003 - 19:44 #2
Hey 17196.
Rigtig fed side, fed stil.
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. august 2003 - 19:46 #3
ud over validering .. så mener jeg også den guestbook er lidt uheldig .. mest fordi den ikke virker .. men når du også har den remote så vil du sikkert også opleve problemer med den i fremtiden ..
det er bedre at have sin egen.
ellers flot job
10/13
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. august 2003 - 19:47 #4
og en så fed side burde have sit eget domaine ;)
Avatar billede 17196 Nybegynder
20. august 2003 - 19:54 #5
Har lige bestilt eget domain! Ja, er også rigtig træt af det med gæstebogen, men som i sikkert har bemærket har jeg ikke en klap forstand på programering, så jeg kan ikke bare lave en selv! Men tak for kommentaren!
Avatar billede tkmbh Nybegynder
20. august 2003 - 19:59 #6
Hvad kræver i af folk der gerne vil på try i klanen?
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. august 2003 - 20:08 #7
kulsort og deprim. en rigtig counterstrike side.
Og efter at have kikke lid, Jeps det ER en counterstrike side (forneden tv).

Men hvorfor pukke skal sådan nogen counterstrike sider altid ligne et billede af to negre der slås i en kulkælder ?

Alt ser ud til at virke og jeg kan rigtig godt lide det gulnede papir og den måde det slutter foroven og forneden.

Det ku være meget værre :-))

mvh JakobA
Avatar billede mjl Nybegynder
20. august 2003 - 21:11 #8
En nådesløs kommentar : Arghhhh.....!!! :o(
Avatar billede 17196 Nybegynder
20. august 2003 - 21:33 #9
Ok, måske skulle jeg for din skyld MJL også nævne at kommentaren, også gerne må være konstruktiv!! Hehe.. Men tak!
Avatar billede thb Nybegynder
20. august 2003 - 23:00 #10
Hvis du bruger asp, så kan jeg godt lave en gæstebog til dig.. :)
Bare for lidt kredit på siden, og en lille reference på min egen side.. :)

Thomas½
Avatar billede exp Juniormester
21. august 2003 - 09:34 #11
Og hvis det bliver php, kan jeg hjælpe :-)

mener ihvertfald ikke der er mulighed forhverken asp eller php på stofanets servere (det var der ikke dengang jeg havde stofanet ihvertfald...!)
Avatar billede and_moe Nybegynder
21. august 2003 - 16:36 #12
Synes du skal gøre noget ved jeres private-side. Passwordet står jo i kildekoden! Okay, det er måske ikke lige noget man falder over, men jeg kunne ikke lade være med at kigge. Også her ville en PHP (eller i nødsfald ASP) løsning være på sin plads. I hvart fald hvis du vil have lidt beskyttelse af jeres tacs osv.. Ellers synes jeg at designet er i en rigtig fed stil, og jeg må brødebetynget meddele at det var en af de meget få CS-klan sider jeg fik lyst til at læse (og læste). Respekt til det!

I øvrigt et du ret sej til det der med grafik hvis det er hjemmelavet.
Avatar billede 17196 Nybegynder
21. august 2003 - 18:26 #13
Mange tak! Hvordan du bærer dig ad med at få lov til at se kilden, fatter jeg ikke! Men tak for responsen, og de rosende ord!
Avatar billede and_moe Nybegynder
21. august 2003 - 18:59 #14
Højreklik på linket og klik "Gem destination som...". Så har jeg gemt siden lokalt, hvorefter jeg kunne se filen i fx. Notesblok (okay, jeg var lidt opsat på at hacke den, det indrømmer jeg).
Avatar billede 17196 Nybegynder
21. august 2003 - 19:36 #15
Nå okay! Hehe.. Jamen det duer jo ikke!!! Muahahahaha!!!
Avatar billede 17196 Nybegynder
22. august 2003 - 03:30 #16
Kan ikke finde nogen mail adr. til dig Thomas, så jeg håber du læser dette her! Vil gerne hvis vi kunne finde ud af noget med den gæstebog! Du kan fange mig her: larsandersen@fald.dk !!!!
Avatar billede antrax Nybegynder
23. august 2003 - 22:18 #17
Det ligner ikke en skid en CS klan side ... Det ligner en Medal of Honor klan side.. ;|

Men pæn er den :)