Avatar billede geden10 Nybegynder
20. august 2003 - 17:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet/afbrydelse

Hej.
Det har været således, at min computer automatisk har stillet mig dette spørgsmål:ønsker du at afbryde forbindelsen?
Denne forespørgsel er lige pludselig væk.Kan jeg generhverve den?
Venlig hilsen Lisbet.
Avatar billede kenp Novice
20. august 2003 - 19:16 #1
funktioner ->indstillinger ->fobindelser ->instillinger ->avanceret

der kan du sætte det flueben igen :)

det er unde rindstillinger og Internet Exploere
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2003 - 19:19 #2
Har du tænkt dig at lukke denne her: http://www.eksperten.dk/spm/367621
Avatar billede kenp Novice
20. august 2003 - 20:52 #3
hvad er der galt med mit svar?
Avatar billede geden10 Nybegynder
20. august 2003 - 20:54 #4
Hej igen
Jeg har prøvet det mange gange, og det virker ikke, jeg glemte af fortælle
at det har virket før, men jeg har så installeret et nyt e-mail program,
fra nettet, og bagefter virkede det ikke, jeg har hørt fra en ven
af man skal installere explorer 5,5 igen, så den går tilbage,
vi har idag explorer.

venlig hilsen Lisbet.
Avatar billede kenp Novice
20. august 2003 - 20:56 #5
så afindstallere det program! eller brug system gendannelse (hvis det er XP til før den tid du ved det virkede)
Avatar billede geden10 Nybegynder
20. august 2003 - 21:46 #6
Hej igen.
Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener, jeg vil gerne beholde det e-mail program
som ikke er explorer, hvis der er xp før den tid, hvad mener du med det ?
jeg kører med windows 2000,
hvor ligger system gendannelse henne ?

venlig hilsen Lisbet.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. august 2003 - 01:33 #7
Der er ingen systemgendannelse i Windows2000.

Nu har de andre jo svaret dig på hvordan det normalt forgår i Outlook Express. Så skriver du at du vil beholde dit andet mailsystem, men du er jo umulig at hjælpe hvis man ikke får den lille oplysning om hvilket system det er du kører.
Avatar billede geden10 Nybegynder
16. juni 2005 - 18:29 #8
ok