Avatar billede ganga Nybegynder
20. august 2003 - 08:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opretter man et elektronisk album på nettet via databa

hejsan..
Jeg skal lave et elektronisk billede album på nettet..
Er det smart at lave en database.., jeg har ikke en dyt forstand på database.,dvs. udarbejdelse osv.., men kan kode i html, snuset til programmering som java, c++ og visual basic.
Grunden til at jeg vil bruge noget dynamisk.., istedet for bare at kode det i html.., er at jeg har en mistanke om at det er lettere at lave en database.., som man smider sine billeder ind i..,og som automatisk smider dem ind i sit elektonisk billede album.., altså sit html-site..
Hmm..er jeg på gale spor eller hvad..??
Jeg har følgende eksempel på hvad jeg mener:
http://www.danmarkbynight.dk/hr-nielsen/billeder.php3?billedeserie=7027
På forhånd tak..
Avatar billede ganga Nybegynder
20. august 2003 - 08:51 #1
test
Avatar billede gulekings Nybegynder
20. august 2003 - 08:52 #2
Nej, du er på det rigtig spor. I hvert fald hvis du regner med ofte at opdatre dit fotoalbum.
Det kan være et stort arbejde at lave systemet, men bagefter er det helt klart umagen værd.
Men selve kodningen er der nogen der er meget bedre til at hjælpe med end mig ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. august 2003 - 09:04 #3
Avatar billede ganga Nybegynder
20. august 2003 - 09:09 #4
Kanont.., og tak for linket...!!