Avatar billede lilleib Nybegynder
19. august 2003 - 15:26 Der er 6 kommentarer

VPN på Mac Panther

Jeg har netop installeret OSX 10.3 og vil gerne VPN'e til min linux box. Dette lader sig imidlertidigt ikke gøre da uanset hvad jeg gør vil den bruge mschap til at authenticate med - dette vil jeg gerne undgå og bruge pap istedet.

Jeg har en refuse-mschap både på min linux maskine og på min min mac.

Any ideas?
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
20. august 2003 - 11:07 #1
Er det ikke lidt tidligt for Mac OS X 10.3 spørgsmål, kunne du ikke vente til den rent faktisk kom i handlen :-)
Avatar billede lilleib Nybegynder
20. august 2003 - 11:09 #2
Jo, da! ;-) Men det er det samme for de version før....
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
20. august 2003 - 11:13 #3
Har du undersøgt om der ligger en config fil for VPN i /etc  ??
Avatar billede lilleib Nybegynder
20. august 2003 - 11:15 #4
Det gør der men selvom jeg refuser i filen at bruge chap prøver den at authenticate alligevel med chap...
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
20. august 2003 - 11:19 #5
Tja.. det var mit bedste bud. Sidder ikke pt. ved min Mac, men det kan være jeg vender tilbage med et forslag senere i aften.
Avatar billede lilleib Nybegynder
20. august 2003 - 11:26 #6
Det ville være rigtig rart!

På forhånd tak!