Avatar billede pingo Nybegynder
02. september 1999 - 12:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

admin >> fejl i ASP script...

Hejsa..

Jeg skulle lige checke mit spørgsmål - og kan se du bruger Relace på en tom streng:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=3894

Det gør jeg ikke kan se spørgsmålet - retter du?
Avatar billede krogstrup Nybegynder
02. september 1999 - 12:16 #1
Hej Pingo & Admin

Jeg sender hermed en kopi af den email jeg allerede har sendt til info@eksperten.dk....

-------------------------------------

Hej Eksperten

Jeg har vist klokket i det.....

Kig på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=3894

Jeg syntes at spørgsmålet lød spændende og ville gerne følge med i udviklingen, men havde ikke selv noget at bidrage med. Derfor lavede jeg et mellemrum (space) i kommentarboxen og trykkede så på UDFØR. Og så.... Ja du kan se resultatet på ovenstående side.

Kunne man ikke lave en tilføjelse til siden så man kunne vælge at abbonnere på et spørgsmål uden selv at skulle kommentere eller bidrage med noget til spørgsmålet ???
Avatar billede snowball Novice
02. september 1999 - 12:22 #2
Tsk tsk tsk...Krogstrup dog *S*

Snowball
Avatar billede krogstrup Nybegynder
02. september 1999 - 12:32 #3
Jeg bør måske også nævne at subject på ovenstående email var:

UPS

:)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. september 1999 - 22:00 #4
hehe fed fejl
Avatar billede admin Novice
03. september 1999 - 09:26 #5
Det er rettet. Beklager :)
Avatar billede pingo Nybegynder
03. september 1999 - 09:27 #6
Det er bare helt ok!