Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. august 2003 - 12:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Spil i 3D Mark 2001

Hvad hedder det spil (bilspil/shoot-them-up) som kører på skærmen i 3D Mark 2001, når man starter en benchmark test?
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. august 2003 - 12:21 #1
Shooteren er fra enter the matrix
bilspil dono
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. august 2003 - 12:28 #2
Altså, jeg mener der hvor bilen kører rundt på skærmen (første test, hvis man bare starter programmet efter install) og der bliver skudt fra luften mod ens bil samt de andre......mindre om en del om startscene i Terminator-filmene.
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. august 2003 - 12:34 #3
Ved godt hvad du mener, men jeg kender desværre ikke titlen på spillet sorry
Det kan være jeg har misforstået spm sorry
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. august 2003 - 12:36 #4
Nej, det tror jeg ikke du har. En søgning på nettet tyder på, at spillet eksisterer i en demoversion hvis man køber 3D Mark 2001 PRO. :(
Ved ikke engang om der FINDES en full version af spillet, endsige hvad spillet hedder......!
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. august 2003 - 12:42 #5
Samme her, men jeg troede du ikke vidste hvad spillet hed der foregår i lobbyen. Hvor keanu reaves pløkker vagter altså :)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. august 2003 - 12:45 #6
aaaah, det har jeg ikke engang set! Satte testen igang, nåede at se starten og kom så først tilbage da testen var slut! :(
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. august 2003 - 13:31 #7
Så må du jo køre testen igen
Det er den scene værd :)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. august 2003 - 14:09 #8
:)
Det prøver jeg lige....
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. august 2003 - 15:25 #9
:) Det ser jo godt ud, smid et svar, så jeg kan slippe af med pointene. (spillet hedder nok Car Crash eller sådan noget lignende, det kan vist kun spilles hvis man køber 3D Mark 2001 PRO)
Avatar billede andersenph Nybegynder
20. august 2003 - 08:14 #10
Jeg hjælper dig da gerne af med dine point, selv om jeg ikke var til megen hjælp.
vi kan jo dele :0)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
21. august 2003 - 15:57 #11
Ja, vi kan dele, du får det hele. :)
Avatar billede andersenph Nybegynder
22. august 2003 - 07:54 #12
Takker :0)