Avatar billede kimcor Nybegynder
18. august 2003 - 13:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ipaq 3630 Pocket PC2002

Har Pocket PC2000 ønsker at få fat i Pocket PC2002.
Jeg kan ikke købe Pocket PC2002 ej hellere opgradere mit nuværende OS. Gennem officielle kanaler får jeg at vide at den eneste mulighed jeg har er at finde Pocket PC2002 på nettet og downloade det. Jeg ved godt at det for nogle lyder ulovligt det jeg beder om men man kan IKKE købe systemet lovligt nogle som helst steder så hvad kan jeg gører???
Min Ipaq kan ikke kører Pocket PC2003!!!
Jeg ville blive meget glad for et link el. lign.
Avatar billede ffn Nybegynder
19. august 2003 - 00:32 #1
tror jeg godt du kan glemme....
Avatar billede ppr Nybegynder
20. august 2003 - 13:09 #2
http://www.smb.compaq.com/html/ipaqsoftware/index.asp

Her kan du købe en opgradering direkte fra HP
Avatar billede _et Praktikant
22. august 2003 - 17:53 #3
er du på messenger ?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
30. august 2003 - 18:17 #4
Du behøver ikke købe en opatering - 2002 versionen er gratis!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
30. august 2003 - 18:25 #5
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2003 - 15:42 #6
Ja, det er jo ulovligt - men jeg har ladet mig fortælle, at man kan finde det på visse fildelings-tjenester, i.e. eDonkey, Kazaa etc.

Ellers kan du prøve at indrykke annoncer i DBA.dk eller evt. på www.ebay.de
Avatar billede speakfreak Nybegynder
03. september 2003 - 19:10 #7
Pocket freak henviser også til peer to peer programmer... Jeg tror faktisk ikek det er ulovligt, da Compaq selv har sendt cder til nogle kunder - men er stoppet med det.
Avatar billede jkjaers Nybegynder
30. december 2003 - 13:13 #8
Jeg har faktisk samme problem, så jeg er lige med på en lytter.

Jeg synmes også at have forstået at upgraderingen var/er gratis. Jeg har ringet til HP med fik utrolig ringe service, efter at have søgt forgæves på deres download section.

Det er ok at man kan finde den via eDonkey el. lign. men det kræver jo lige at man ved hvad opdateringen hedder. Er der nogle der ligger inde med den oplysning?
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
30. december 2003 - 13:41 #9
Det er naturligvis ulovligt, da du ikke har licens til at benytte programmet (Compaq har betalt MS penge for hver kopi af deres styresystem, de udsender).

Jeg ville holde mig til at købe CD'en - også fordi mange af net-opgraderingerne er beta-versioner, der kan give totalt bøvl og i visse tilfælde ødelægge maskinen.
Avatar billede kimcor Nybegynder
05. januar 2004 - 16:29 #10
Hvis man som jeg har en IPAQ 3630 og ønsker at upgradere fra CE til PocketPC2002 kan man ikke købe opgraderingen, hverken hos Compaq/HP el. Microsoft. Det eneste håb er at finde en som ligger inde med original CD og så købe den af ham, det blev jeg nød til at gører!. Opgraderingen findes dog tort set hos alle fildelingstjenester. Kan findes under navnet PocketPC2002 Upgrad.
Avatar billede kimcor Nybegynder
23. marts 2004 - 08:58 #11
Jeg har aldrig fået et svar der kunne bruges, derfor trækker jeg spgsm. tilbage.