Avatar billede asger.friis Nybegynder
17. august 2003 - 18:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Søger sponser

Hej
Vi ønsker et sponsorat på 300 kr om året. Tilgengæld får i også et stort banner på vores hjemmeside.
Vi leverer hjemmesider til for det meste counter-strike claner, men også firmaer. I modsætning til alle andre webdesign-firmaer laver vi en hjemmeside forholdsvis billigt. Kontakt hvis i er interreseret i at sponsorere os
Med Venlig Hilsen
Asger
Avatar billede asger.friis Nybegynder
17. august 2003 - 18:37 #1
siden kommer hurtigst muligt op at køre. Mangler kun de sidste informationer
Avatar billede asger.friis Nybegynder
17. august 2003 - 19:34 #2
Jeg søger også sponser til at betale mit websted, altså et domæne og et web-hotel. Hvis i vil sponsere det får i eneret til at hoste alle dem vi laver hjemmesider til!!!
(VIGTIGT)
Avatar billede giang Nybegynder
17. august 2003 - 19:51 #3
Hvilke programmeringssprog laver i hjemmesiderne i? Hvad er kravene til webhotel?
Avatar billede freeman Nybegynder
17. august 2003 - 20:25 #4
Hvordan ser jeres hjemmeside ud ?

Hvilken kvalitet er jeres design ?
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2003 - 21:24 #5
måske er det bare mig der er underligt, men;

hvis i sidder og laver hjemmesider og tager penge for det - så må i være _for_ billige hvis ikke engang der er råd til at betale jeres eget domæne og webhotel??
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
17. august 2003 - 21:25 #6
kan man få lov at se eksempler?
Avatar billede asger.friis Nybegynder
17. august 2003 - 22:14 #7
Vi programmerer i html, css, php, javascript, mysql og xml hvis det bliver nødvendigt. Vi har lavet vores hjemmeside i flash og her er lidt af den oppe, men serveren duer ikke ordenligt, men man kan i hvert fald se lidt på ftp://ftp.1go.dk/prove.htm . Håber det var svar nok på jeres spørgsmål. Vi heder forresten soul-design
Avatar billede asger.friis Nybegynder
17. august 2003 - 22:16 #8
undskyld... linket er ftp://ftp.1go.dk/prove.htm . Med hensyn til webhotel er 20 mb nok. Den skal understøtte php og mysql. Det er det eneste.
Avatar billede asger.friis Nybegynder
17. august 2003 - 22:17 #9
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2003 - 22:33 #10
Det kunne være interessant at snakke lidt nærmere om.
Kontakt mig gerne på osj@device.dk så kan vi måske finde ud af lidt mere.
Avatar billede kboysen Nybegynder
19. august 2003 - 18:24 #11
Jeg er oxo int.

Kontakt på boysenogalvarez@besked.com

Vær så venlig at giv et ordentlig link :-)