Avatar billede mnow Nybegynder
17. august 2003 - 18:29 Der er 3 kommentarer

vhost og bnc

hey. jeg har et lille spørgsmål. kan jeg oprette vhost i IIS. jeg ejer domænet ww.itonline.dk. lige nu kører jeg bnc og jeg kunne godt tænke mig at de havde nogle forskellige vhost at vælge imellem. kunne det være muligt ??
Avatar billede thomasledet Nybegynder
17. august 2003 - 18:55 #1
hvis du med vhosts mener mere end en rdns til din bnc så ja, det kan du sagtens. Det kræver blot, at du har en ip til hver enkelt rdns. Hvis du med vhost mener, at du kan have en bunke a-records til at pege på den samme ip og så vise forskellige websider ved de forskellige hostnavne, så er det også muligt.
Avatar billede mnow Nybegynder
17. august 2003 - 19:45 #2
jeg vil have sådan at de kan bestemme om det skal hedde web.itonline.dk eller hansi.itonline.dk feks. altså det skal være hostnamet i irc
Avatar billede thomasledet Nybegynder
17. august 2003 - 21:07 #3
det kræver en ip for hvert hostname... ydermere har det intet med iis at gøre. iis er en webserserver.